Skip to main content

Ik heb een kpn id aangemaakt maar het instellen van e-mail wil niet vlotten. Ik heb met het aanmaken van de id het oude e-mail adres opgegeven waarin ik moet inloggen. Nu wil il graag dat adres wijzigen in een nieuw adres waarop ik als antwoord krijg dat ze een e-mail gestuurd hebben naar het opgegeven e-mail adres maar daar wordt het niet ontvangen. Kortom ik wil mijn aanmeld gebruikersnaam wijzigen naar een nieuwe gebruikersnaam. Oude is. ................@t-mobilethuis.nl naar ................ @kpnmail.nl

Mijn vraag is: wat doe ik fout en hoe nu verder?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Beekertje 

 

Heb je dat @kpnmail.nl e-mailadres wel eerst aangemaakt via https://email.kpn.com?
Zo niet dan dat eerst doen, je kan daar inloggen met hetzelfde KPN ID waarmee je nu inlogt op MijnKPN.

Nadat je het hebt aangemaakt en het wachtwoord hebt ingesteld moet je ermee kunnen inloggen op webmail via https://webmail.kpnmail.nl

Als het kpnmail e-mailadres is aangemaakt en het inloggen werkt dan zou je het e-mailadres moeten kunnen wijzigen in jouw KPN ID.
 

Hoe lang ben je al klant? Het duurt vaak een aantal dagen na activatie van je internet verbinding voor je e-mailadressen kan aanmaken.


Ik be sinds iets meer dan 1 week klant van kpn.


Sinds 27 juni ben ik bij KPN. Mijn tv e.d werken wel naar behoren. Internet ook maar e-mail instellen lukte niet maar ik ga het opnieuw proberen en je hoort van mij. Alvast bedankt voor je reactie.


Ik heb ondertussen wel mijn email ingesteld maar nu krijg ik bij sommige berichten alleen de berichtkop binnen maar de resterende tekst wordt niet gedownload. Wat moet ik doen? Gelieve een duidelijke uitleg want ik ben maar een leek.😡😡😡


Zie je wel de complete mail in webmail?

Als je op zo'n mail dubbelklikt zie je dan wel de hele mail?

Welk mailprogramma gebruik je?


Als eerste dank voor uw reactie.

Ik zie de hele tekst wel op mijn tablet maar niet op mijn laptop.

ik gebruik outlook 2007 nog altijd op mijn laptop.

Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar KPN


Hallo @Beekertje MS is al 6 jaargeleden gestopt met de ondersteuning van Outlook 2007.

Gebruik óf de KPN Webmail of een meer bijdetijds mailprogramma dat nog wèl door de leverancier ondersteund wordt.

Je loopt nu een zeer hoog veiligheidsrisico met 2007.

 


Dank je Jan voor je reactie.

Als ik nu een ander programma van outlook ga gebruiken worden dan mijn eerdere berichten uit mijn oude programma verwijdert?

Ja misschien een domme vraag maar ik ben hierin maar een leek.


Hallo @Beekertje als je voorheen het IMAP-protocol gebruikte niet, anders wel.

De mail bij T-Mobile raak je in ieder geval kwijt als je deze niet op een eigen systeem hebt opgeslagen en/of geprint.

Want het account bij T-Mobile verdwijnt na 6 maanden na je nieuwe abo bij KPN.

 

 


Wederom bedankt voor uw reactie.

 Maar wat kan ik nu, als leek zijnde ,het beste doen en dan graag stap voor stap uitleg hierover want ik ben echt een leek hierin.

Wat gebeurd er als ik mijn outlook2007, wat ik nu gebruik, niet omzet naar bv. Outlook 2023?

Overigens ik kan mijn berichten wel openen via web-mail maar niet rechtstreeks vanuit mijn postvak- in box die ik via mijn nieuw ingestelde emailadres is geinstalleerd  want daarin wordt het hele bericht niet gedownload enkel het berichthoofd wordt gedownload.


Hallo @Beekertje Van Outlook 2007 heb ik geen verstand, ik weet alleen dat het al jaren niet meer ondersteund wordt en dat je het dus beter niet meer kunt gebruiken, zoals ik eerder schreef.

Je kunt de KPN webmail gebruiken en, als je een Windows 10/11-pc gebruikt, de standaard applicatie MAIL, een simpele versie van Outlook, als je toch een eigen mailprogramma wilt gebruiken.

 

Â