Skip to main content
Antwoord

Instellen van KPNmailadres op 2e iPhone zorgt ervoor dat het niet meer binnen komt op eerste toestel

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb KPNMail geïnstalleerd op een iPhone middels Mail app. Nu heb ik hetzelfde account geïnstalleerd op een 2e iPhone op de Mail op. Dat werkt en alle mail is binnengekomen. 
Echter, op het 1e apparaat komt geen nieuwe mail binnen maar het blijft laden met ‘zoeken naar e-mail’.

kan ik kpn webmail wel op 2 apparaten tegelijk gebruiken? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@MoniqueB, een hele terechte vraag. Ja, je kunt jouw KPN mail op meerdere apparaten instellen. Op onze website leggen we je uit hoe je jouw e-mail kunt instellen op verschillende apparaten: E-mail (kpnmail), KPN Webmail en e-mailadres instellen. Let er op dat je de IMAP instellingen gebruikt, dan synchroniseert de e-mail op alle apparaten.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hi ​@MoniqueB, een hele terechte vraag. Ja, je kunt jouw KPN mail op meerdere apparaten instellen. Op onze website leggen we je uit hoe je jouw e-mail kunt instellen op verschillende apparaten: E-mail (kpnmail), KPN Webmail en e-mailadres instellen. Let er op dat je de IMAP instellingen gebruikt, dan synchroniseert de e-mail op alle apparaten.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 7, 2025

@MoniqueB 

Als je op alle apparaten het KPN account het IMAP protocol gebruikt dan kun je dat inderdaad op beide apparaten email synchroniseren. Om te controleren wat er nog aan email op de KPN emailservers staat kun je, met jouw browser, bij de KPN webmail inloggen ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ). Lukt het hiermee ?

Ik vrees echter dat er iets anders aan de hand is maar daar kunnen we het later over hebben.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Is het nog gelukt, ​@MoniqueB?