Skip to main content

Goedendag,

Ik probeer al een lange tijd mijn email in te stellen op mijn smartphone met Android 11.

Outlook wil ik gaan gebruiken,heb ik altijd gebruikt en ik gebruik het ook voor mijn andere email account.

Ik heb alle juiste gegevens in gevoerd die ik van telfort had ontvangen.

Nu is telfort natuurlijk passé,maar het zou nog steeds moeten werken.

Ook heb ik de smtp.telfort.nl vervangen met kpnmail,maar nog geeft het een fout melding.

Soms is het enige wat ik moet invoeren mijn email adres en het wachtwoord,maar dan is de fout melding dat geen verbinding kan maken,dan wordt ik terug gestuurd naar mijn inbox en moet ik opnieuw beginnen,maar dan als ik mijn e-mailadres invoer en op volgende klik,dan stuurt het me door naar office,dat moet niet tik ik op vorige,dan kan ik kiezen uit IMAP of pop3.

Als ik dan IMAP aan tik moet ik alles handmatig invoeren,die gegevens zijn juist,maar dan is de fout melding dat ik moet kijken naar mijn wachtwoord en/of e-mailadres.

Alles wat ik invoer is onjuist terwijl ik alle juiste gegvens op papier hebt staan van kpn.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

M.v.g.

 

 

Hallo @R.de Kok , misschien heb je iets aan onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm

Succes


Goedemorgen @R.de Kok en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Is het je met de link van @JanD nog gelukt om je mail in te stellen op je telefoon?


Beste Janz en Jand,

 

Bedankt voor de reacties 

Helaas was het niet gelukt via de link.

Ik heb d.m.v. een andere smartphone daar de instellingen kunnen terug vinden en daarmee op mijn smartphone de email weer werkende gekregen.

De instellingen waren totaal anders dan op die via de  link waren aangegeven en ook die op papier stonden.

 

M.v.g..

René.

 


Bedankt voor de terugkoppeling @R.de Kok en mooi om te lezen dat je het probleem al hebt weten te verhelpen!

 

Vreemd trouwens dat de instellingen zo anders zijn dan hoe het op onze pagina's wordt aangegeven, ik heb daar niet direct een verklaring voor.Â