Skip to main content

Ik krijg elke keer een melding dat de instelling van mijn Kickmail account verouderd is. Ik heb hier al een aantal keren contact op genomen met de helpdesk van Telfort, maar daar kom ik geen stap verder mee.

Hebt u een oplossing voor dit probleem, zodat de meldingen achterwege blijven.

 

met vriendelijke groet,

 

H.J. Huurneman

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @HJH8845 ,

Welkom op het forum! Onlangs zijn de mailboxen van Telfort gemigreerd naar KPN. Dat betekent dat er ook sommige zaken opnieuw ingesteld moeten worden. Mijn collega Alexandra heeft hierover al e.e.a. op het Telfort-forum beschreven. Kun je eens kijken of daar de info staat waardoor je het weer werkend kan krijgen?


Mijn vraag ging niet over de mailbox, maar over het kickmailaccount, waarvan ik steeds een melding krijg dat de instellingen verouderd zijn. Kan ik niet beter deze verwijderen en eventueel een KPNaccount aanmaken


Hoi @HJH8845 ,

Ik begrijp hem niet helemaal. Waar krijg je deze melding exact te zien? In je mailprogramma? webmail? of is het een mailbericht waar het in staat?

Je kan altijd een KPN mailaccount aanmaken. Of dat in jouw situatie handig is, is voor mij natuurlijk niet te beoordelen, maar de mogelijkheid is er in elk geval.


De melding komt rechts onderin op mijn pc scherm als ik de pc opstart


Hi @HJH8845, het advies van Raymondt geldt ook voor Kickmail e-mailadressen. Zeker als je zo'n rare foutmelding te zien krijgt raad ik je aan om de stappen waar hij naar verwijst te doorlopen. Je kan het Kickmail account namelijk gewoon blijven gebruiken. We horen graag wat je hebt geprobeerd en of het is gelukt.