Skip to main content

Ik heb nog een oud e-mail-adres van knoware.nl. Adressen op @knoware.nl zijn via-via bij KPN terecht gekomen. Daar is het nu een “E-mail-only  abonnement”.

Mijn adres heb ik ooit laten doorverwijzen naar een ander adres. Ik wil die instelling nu veranderen, maar ik zie niet hoe ik dat moet doen. Ik kan een “E-mail-only-abonnement” niet koppelen in mijn.kpn.nl, en kan daar dus niets aanpassen.

Is hier iets aan te doen?

Hallo @DonQui 

 

Instellingen voor doorsturen kan je niet aanpassen via MijnKPN, je zal dat via webmail moeten doen.

Als je je wachtwoord kwijt bent is dan kan je dat wel via MijnKPN wijzigen.

Om je email only abonnement te koppelen aan MijnKPN, kiezen voor toevoegen van een Thuis abonnement bij Producten.


Hallo @DonQui , zoals @GeSp al aangeeft regel je doorsturen e.d. in Webmail.

Een e-mail only abonnement kan wel gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan wel het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via de link KPN e-mail instellingen  het account beheren en het wachtwoord wijzigen.


Dank voor het antwoord. Op deze manier lukt het nog niet. Het lijkt erop dat KPN geen rekeningnummer van mij heeft. Het is een gratis abonnement, dus er is nog nooit iets aan KPN betaald. Bij het koppelen van het product moet ik de laatste drie cijfers van het rekeningnummer invullen. Ik krijg de melding “We herkennen dit abonnement niet. Controleer uw gegevens.”

Mijn klantnummer is 600***** . Is er wel een rekeningnummer van mij bekend?

 

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy


Hallo @DonQui , voor direct contact kan je KPN klantenservice gratis bellen via 0800-0402.
Je kan ook hier (1-2 dagen) wachten op een KPN moderator die voor je op zoek kan gaan.
Zet dan (Privé) je gegevens in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers en jij. 


Best Ruud,

Dank je! Ik heb mijn profiel ingevuld. Er is geen haast bij, dus ik wacht even af.


Hallo @DonQui, welkom. 

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Je hebt gelijk jouw email knoware adres is niet gekoppeld aan een bekend KPN klantnummer. Ik kan ervoor zorgen dat jouw knoware adres wordt gekoppeld aan het klantnummer/bekende email only account dat jij in jouw profiel hebt gezet. Ondanks dat dit ook een gratis email only is, is daar wel een rekeningnummer bij bekend. Vervolgens kan jij volgens de stappen van @RBxx dit klant nummer aan jouw MijnKPN linken, mocht je dat nog niet hebben gedaan. 


Beste Hanna,

 

Dank je voor je antwoord. Wil je mijn knoware-adres dan koppelen aan het klantnummer dat ik opgegeven heb? Ik zal dan het klantnummer aan MijnKPN linken.

Krijg ik een seintje als het koppelen gebeurd is?


Het lukt me toch nog steeds niet mijn abonnement te koppelen aan mijn account. Hoe weet ik welk rekeningnummer van mij bij KPN bekend is? Met de rekeningnummers die ik van mezelf ken, lukt het niet.

Zie ik nog iets over het hoofd?


Hoi @DonQui

Excuses ik ben jouw topic uit het oog verloren. Het lijkt er op alsof het email adres al wel aan het juiste klantnummer is gekoppeld. Ik ga hier verder induiken en kom hier volgende week voor jou op terug. 


Ik ben benieuwd of er nog iets mogelijk is...


Hoi @DonQui

Excuses ik ben jouw topic uit het oog verloren. Het lijkt er op alsof het email adres al wel aan het juiste klantnummer is gekoppeld. Ik ga hier verder induiken en kom hier volgende week voor jou op terug. 

Dit is inmiddels vier maanden geleden….