Skip to main content

Mijn IP adres is blacklisted. In eerste instantie begreep ik niet waarom mijn mails niet werden verstuurd. Nu blijkt mijn IP adres blacklisted te zijn. Het stappenplan gevolgd en zondag via webmail contact gezocht met het Abuse Team. Ik heb gelezen dat er (op werkdagen) naar wordt gestreeft binnen 24u te reageren. We zitten nu inmiddels op donderdag en ik heb nog niets vernomen. Uiteraard wordt mijn mail ook nog steeds niet verstuurd. Jammer genoeg is er geen enkel andere manier mogelijk om contact te krijgen…. Het lijkt mij toch dat iemand bij KPN moet kunnen bemiddelen met dit Abuse Team zodat we tot een oplossing kunnen komen????
Graag word ik nu op korte termijn geholpen!
 

 

Hallo @Merel22 ,

Welkom op het forum, en sorry dat je nog geen antwoord van ons hebt mogen hebben. Ik zelf ben van het Abuse Team, dus ik ga je ook gewoon helpen met je probleem, en uitzoeken wat hier in de mailcommunicatie misgegaan is. Graag ontvang ik een privébericht van je, met hierin je e-mailadres en je ip-adres (deze kun je hier eventueel achterhalen als die je niet bekend is)


Hallo @Merel22 ,

Inmiddels hebben we contact gehad via pm en e-mail, en is het probleem opgelost en de blacklisting weer opgeheven. Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten!

 


Betrof dit een blacklisting in de PBL van Spamhaus?


@wjb nee, dit betrof een blacklisting op ons eigen mailplatform. Daar blokkeren wij niet aan de hand van de PBL.


Reageer