Is er een limiet op het aantal ontvangers.?
Ik verstuur een mail met 30 ontvangers maar deze komt niet aan. In outlook staat deze wel gewoon in de verzonden items
Is er een limiet op het aantal ontvangers.?
Ik verstuur een mail met 30 ontvangers maar deze komt niet aan. In outlook staat deze wel gewoon in de verzonden items
Hallo
KPN houdt een oogje in het zeil om mogelijke spammers dwars te zitten. KPN doet er alles aan om te voorkomen dat hun mailservers ge-blacklist worden. Er zijn inderdaad limieten maar de precieze grenzen worden niet gedeeld, om de spammers niet wijzer te maken.
Om deze reden wordt voor het versturen van nieuwsbrieven meestal een mailing ‘dienst’ ingezet zoals bijvoorbeeld Mailchimp.
Zie de opmerking van KPN Abuse dit topic:Â Is er een maximum aan het aantal afzendersÂ
Â
Ok snap ik. Mar dit lijkt me niet bij 30 geadresseerden. Eerder bij 500 of zo.Â
Rare is dat de mail wel gewoon in verzonden items staat maar dus niet aankomt bij de geadresseerden.
Hallo
Â
Ok snap ik. Mar dit lijkt me niet bij 30 geadresseerden. Eerder bij 500 of zo.Â
Rare is dat de mail wel gewoon in verzonden items staat maar dus niet aankomt bij de geadresseerden.
Â
Het zou ook bij 30 kunnen als je bij ons bekend staat als een spammer. Of je berichten heel gek in elkaar zitten.
Komen ze in het geheel niet aan bij je geadresseerden,Â
Â
Bedenk je dat de ontvangers ook een spamfilter hebben die dit kunnen blokkeren.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.