Skip to main content

even een lang verhaal. als particulier maar ik gebruik van de KPN cloud. Ik heb altijd begrepen dat dit een zakelijk abonnement is. Ik heb een abonnement van XS4ALL. Ik gebruik de cloud alleen en deel dit niet met anderen. Het is en vooral opslag van foto bestanden (95%) en de andere 5% voor documenten/pdf/excelsheets.
Afgelopen maand kreeg ik een update van teams. Ik benader de cloud via teams. Nadat er een update was uitgevoerd konden de bestanden niet meer worden geopend? MS probleem denk ik. Argeweb ingeschakeld en die kwam met de volgende opmerking: Mijn cloud account kon niet meer worden gebruikt omdat dit aangepast dient te worden. ***** is verouderd. Ik zou hier een bericht van hebben ontvangen. Ik heb geen bericht ontvangen en zou ook niet weten wanneer.
Nu heb ik een ander gekregen en nu kan ik weer bij mijn oude bestanden. Als leek/dummie vind ik het lastig om deze problemen goed over te brengen.
Is het nog te achterhalen wanneer de mail is verstuurt naar mij. 
nu is mijn cloud account *************  Hoeveel Tb heb ik tot mijn beschikking? Is deze aangepast?
Tevens is er een simpele uitleg om de cloud te gebruiken. Wanneer er een beveiliging wordt toegepast dan zijn je eigen bestanden ineens niet meer toegankelijk wat mijn werk dan lastig wordt wanneer het een paar weken duurt voordat het weer toegankelijk wordt. 
Ik hoop dat u mij kan helpen met deze vragen. Alvast dank
Michael Westhoeve

 

Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

Hi @michael01

Ai wat zuur dat het na een Teams update niet meer werkte. 😕

We hebben een kennisartikel met uitleg over KPN Cloud. Daar staan veel gestelde vragen in, helpen die je al een eindje op weg? 

Gezien je abonnement nog van XS4ALL is kun je hierover het beste contact met hen opnemen voor de fijnere details. Ze zijn bereikbaar op (020) 398 76 66 maandag t/m vrijdag 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag 10.00 tot 17.00 uur.
Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid!


dank voor deze reactie. ga ook kijken in hoeverre ik mijn vragen kan beantwoorden
Nogmaals dank 👍🏻


Ik denk dat je mogelijk deze post moet lezen: