Hallo,
Omdat KPN hier geen glasvezel gaat leveren heeft de opzeg afdeling van de KPN mijn doorverbonden naar Solcon omdat beide bedrijven eenzelfde directeur zou hebben met alle voordelen.
Een voordeel wat mij de doorslag gaf was het GRATIS behoud van mijn emailadres ipv dat ik een mail only abonnement bij de KPN moest nemen a 7,50 Euro pmd.
Nu bij de overstap begint de allende met een hele discussie dat Solcon mijn overstapservice niet heeft uitgevoerd waardoor ik zelf heb moeten opzeggen bij de KPN. Ik heb duidelijk aangegeven dat tv en internet opgezegd moest worden maar dat mijn emailadres behouden moet blijven en dat dit gratis zou zijn voor onbeperkte duur maar daar wist men bij de KPN niets van? Ze hebben nu wel gezorgd voor behoud van 1 jaar maar daarna moet ik gewoon gaan betalen.
Wat klopt er nu? Ben ik in beginsel verkeerd geïnformeerd door de KPN en daarna door Solcon en dat ze me " binnen " aan kosten ivm behoud email of gaat er daar intern iets verkeerd?
Ruim 20 jaar abonnement bij KPN gehad na tevredenheid maar omdat ze hier alleen via koperkabel aanbieden terwijl er wel glasvezel ligt heb ik moeten overstappen omdat max 90kb niet toereikend meer is.
Omdat Solcon de overstapservice niet goed heeft geregeld moet ik de KPN ook nog extra betalen na mijn overstap.
" nee hoor meneer, als u overstapt regelen we alles en ontzorgen U volledig " er komen ook nooit dubbele kosten want eigenlijk zijn we 1 bedrijf met dezelfde directeur. NIET DUS