Skip to main content

Wij krijgen al een hele dag geen email binnen en kunnen ook geen email verzenden.  is er momenteel een probleem bij kpn/xs4all/hccnet? Via internet verscheen er wel een bericht op een website dat er een probleem zou zijn, maar niet duidelijk was of dat ook vandaag was.  Men is wel bezig met een migratie van hier naar daar.  gaarne een bericht/antwoord.  dank alvast.

Wij hebben hetzelfde probleem. Door het gebrek aan informatie erger ik me mateloos. Geen idee of dit een probleem is bij KPN/XS4all of bij HCCnet. 


Hier ook het zelfde, vanaf een uur of 12 geen mail meer.

Op de website van hcc word er aangegeven een storing meer niet.  Duurt erg lang


Er komt ook bij mij geen enkele email binnen vandaag. 

Ik kan niet vinden of er een storing is, maar ik wil wel graag informatie.

Hoe zit het met de storing?


Wat vervelend. Hcc ligt volledig plat. Dat is niet van kpn overigens. Het is een platform voor ouderen die een eigen email service aanbiedt. Maar ook dat werkt nu niet want ze liggen helemaal plat.

Ze zijn gevestigd in Haarlem, jansweg 38.

Telefoonnummer 023-7514000 .

 


De storing is er nog steeds. 
 

Er is een helpdesk: De studentenhelpdesk is dagelijks voor HCC-leden geopend van 09.00-12.00 uur. Het telefoonnummer is 0318-455 231


Mijn hcc e-mail komt nu weer binnen. Via de hcc smtp server verstuurde e-mails komen bij de ontvanger regelmatig in de spam map terecht.


Het werkt allemaal weer 

Ik wilde ooit een kennis helpen met wat problemen met de pc. Die had HCC.

Ik kon er niet eens een andere browser op downloaden. Dat ding was helemaal dichtgetimmerd. En van de mogelijkheden werd ik niet vrolijk. (oeps, ik ga ietsje off topic)