Ik heb die ervaring niet. Kom net thuis en kan direct inloggen. Ook mails openen direct.
Inloggen ging hier in 1ste instantie ook niet vlot @PeterG
Eerst bijna een minuut een draaiend rondje en daarna logde hij wel in.
Mails opende wel snel, uitgelogd en op een ander account inloggen ging ook snel.
Helemaal lekker gaat het nog niet, nu duurde het uitloggen weer heel lang.
Mailserver is af en toe overbelast zo lijkt het.
Ah, ligt het niet aan de update van de v10 hier. Al ging ik daar überhaupt al niet van uit. Thanks.
Ah, ligt het niet aan de update van de v10 hier. Al ging ik daar überhaupt al niet van uit. Thanks.
Nee daar ligt het zeker niet aan, ik werk hier via een Solcon verbinding een een Unifi router.
Ik had vandaag ook wat problemen met de webmail. Als je de website opvroeg kreeg je geen verbinding door een time-out was de melding. Andere websites laadden wel gewoon.
Ik kreeg onder andere ook die time out melding @JanD . Server doet er te lang over of zoiets.
Volgens mij werkt de webmail van KPN erg prima.
Heb jij jouw E-mailbox helemaal leeggemaakt en opgeschoond?
Als je dat gedaan. Dan werkt het webmail van KPN ook veel sneller.
Ik heb maar 95 van de 15.000 MB in gebruik, @Frans123 . Maar dank voor je tip.
Ik heb momenteel maar 729Kb in gebruik van de 15.000.000Kb
en houd de box graag zo leeg mogelijk.
Afgewerkt is klaar en waar nodig geprint en gearchiveerd.
Ik wil per definitie, om veiligheidsredenen, niets in “the cloud’ hebben staan.
Er was gisteren een korte storing met Webmail, die was ook al snel weer opgelost. Maar jullie waren sneller dan dat, waardoor jullie het opmerkten.
Jullie hebben ook nog genoeg vrije ruimte blijkbaar, dat krijg je niet snel vol!
Tja, snel. Reacties van de community komen op de mail hè .
Dat is waar inderdaad, die zie je dan niet direct. En als je een storing merkt, voelt het ook altijd lang. 'Snel opgelost’ is dan een relatief begrip