Skip to main content

Hallo, 

Ik heb sinds kort een abbo bij KPN.

Zijn er problemen met webmail? Ik probeer in te loggen maar krijg een melding dat er een storing zou zijn. Is webmail ook gekoppeld aan je normale manier om mail te ontvangen, want ik probeer in te loggen op mijn normale mail, maar deze geeft aan dat het wachtwoord niet goed is terwijl ik zeker weet dat dit wel het geval is 

Hoi @AJWO, welkom op het forum. Er is mij geen storing bekend bij de Webmail, wat is de precieze melding die je te zien krijgt als je daar probeert in te loggen? Kan je er een screenshot van delen?


Beste Jasper,

 

Ik kan helaas geen printscreen maken via mijn telefoon.

Maar dit is de melding die ik krijg als ik probeer in te loggen:

Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeer later opnieuw in te loggen.

En dit is al een paar dagen.

En als ik een verkeerd wachtwoord gebruik, krijg ik gewoon een melding dat mijn wachtwoord niet klopt 

Het rare is dat als ik het ww gebruik welke ik ook gebruik voor de webmail in mijn normale mailprogramma, dat deze aangeeft dat het wachtwoord niet klopt.

Ik heb ook geprobeerd het ww te veranderen, maar hierop kreeg ik hetzelfde probleem.

 

Gr,

 

Arjan


Ik kan helaas geen printscreen maken via mijn telefoon.

Op veel mobiele telefoons doe je dat door de powerknop en volume down tegelijkertijd in te drukken.


Ik gebruik Bluemail


Kan je dan met Bluemail op jouw telefoon wel mails ontvangen en versturen en is het alleen webmail waar je problemen mee ondervindt?


Ik kan niks met Bluemail op mijn KPN account.

Bij Bluemail geeft ie aan dat het ww niet goed is, terwijl ik 1000% zeker ben dat deze goed is. Want ik controleer m bij webmail.


... terwijl ik 1000% zeker ben dat deze goed is. Want ik controleer m bij webmail.

Wat bedoel je dan met

Maar dit is de melding die ik krijg als ik probeer in te loggen:

Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeer later opnieuw in te loggen.

Hoe heb je dan jouw wachtwoord kunnen controleren?


Als ik mijn we verkeerd invoer bij webmail krijg ik de melding dat het ww niet goed is

 


Krijg je dezelfde melding in de Webmail als je probeert in te loggen op een ander apparaat en/of een andere browser?


Beste Jasper,

 

Blijkbaar was er toch een storing want nu doet alles het. Zowel webmail als normale.

 

Bedankt in ieder geval 


Dat het weer werkt is fijn, daar ben ik blij om. Wat het precies was is nog de vraag dus, maar laten we hopen dat het zo blijft! Mocht het toch terugkomen, dan kunnen we verder gaan met de vragen in mijn vorige bericht.