Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om een Hetnet.nl e-mail adres aan te maken

• October 19, 2023
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Goede middag,

Is het mogelijk om mijn verwijderde email adres van hetnet.nl weer te activeren

Gr,

Bob

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Bob. 

Wanneer is dat e-mailadres opgeheven en heb je nog wel een KPN abonnement?

Als je geen KPN abonnement hebt is het niet mogelijk.

Als het een hele tijd geleden (langer dan 3 maanden) is opgeheven en je hebt nog wel een KPN abonnement dan kan je hem indien het e-mailadres nog beschikbaar is weer toevoegen als alias (extra e-mailadres) onder 1 van je mailaccounts.

Zie hier de uitleg wat het verschil tussen die 2 is en hoe je dat kan doen: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

Is het hetnet e-mailadres pas verwijderd (dus binnen de 3 maanden) dan is het nog gereserveerd, je die reservering via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00) laten verwijderen, een KPN moderator kan het ook voor je doen, dan even je gegevens en het betreffende e-mailadres in je forumprofiel zetten, alles waar privé bij staat is alleen voor jou en een KPN moderator te lezen.

Daarna kan je het e-mailadres zelf weer toevoegen als alias/extra e-mailadres.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Antwoord
  • October 19, 2023

Hallo @Bob. 

Wanneer is dat e-mailadres opgeheven en heb je nog wel een KPN abonnement?

Als je geen KPN abonnement hebt is het niet mogelijk.

Als het een hele tijd geleden (langer dan 3 maanden) is opgeheven en je hebt nog wel een KPN abonnement dan kan je hem indien het e-mailadres nog beschikbaar is weer toevoegen als alias (extra e-mailadres) onder 1 van je mailaccounts.

Zie hier de uitleg wat het verschil tussen die 2 is en hoe je dat kan doen: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

Is het hetnet e-mailadres pas verwijderd (dus binnen de 3 maanden) dan is het nog gereserveerd, je die reservering via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00) laten verwijderen, een KPN moderator kan het ook voor je doen, dan even je gegevens en het betreffende e-mailadres in je forumprofiel zetten, alles waar privé bij staat is alleen voor jou en een KPN moderator te lezen.

Daarna kan je het e-mailadres zelf weer toevoegen als alias/extra e-mailadres.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 19, 2023

Dank voor het antwoord.

Gr,

Bob

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 20, 2023

Goede morgen,

Kan iemand mij hier mee helpen om de adressen vrij te geven KPN mail en Het Net

Gr,

Bob

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 20, 2023

Dat kan ik @Bob. kun je nog aan jouw profiel onder overige opmerkingen de betreffende mailadressen invullen. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 20, 2023

Hoi Bart,

E-mail adressen ingevuld

Alvast bedankt

Gr

Bob

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 23, 2023

Beide adressen zijn vrij gegeven. Je kan ze weer aanmaken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2023

Hallo Bart,

Dank voor je inzet.

Alles werkt weer.

Groet,

Bob

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator