Skip to main content

Is het mogelijk om meer categorien toe te voegen aan webmail. Ik kan nu in totaal maar uit 5 categorien kiezen.

Hallo @FloorWeele , welkom op het KPN-forum waar klanten elkaar helpen.

Als je meerdere categorieën wil gebruiken, is het dan niet handiger om daar aparte mappen voor aan te maken? Op basis van filterregels kan je dan ook je mail in die mappen laten bezorgen.


Dank voor reactie. Is echter niet helemaal wat ik bedoelde. Ik heb nl 5 categorieën waaronder algemeen en nieuwsbrieven. Naast de drie zelf bijgevoegde categorieën wil er nog meer toevoegen. In de instellingen voor email staan alle vinkjes op groen. Ik wil echter een scheiding maken voordat ik mails in mappen wegstop Zo kan ik een priotering toepassen


KPN Webmail biedt inderdaad maximaal 5 categorieën in de Inbox. Meer mogelijkheden zijn er niet. Je bent ook beperkt in de naamgeving. Algemeen, Nieuwsbrieven en Social staan vast en alleen de overige twee kan je een eigen naam geven.


Dat had ik al wel verwacht @RBxx , vandaar dat ik de mappenstructuur aan @FloorWeele aanraadde


Duidelijk @XS4-Arjan 
Dan heb je inderdaad alle vrijheid om het zelf in te richten. Alleen staan de e-mails dan ook ‘fysiek’ in aparte mappen. De 5 categorieën zijn alleen een optisch effect. De e-mails staan nog steeds in "Postvak IN”, maar zijn zichtbaar verdeeld over 5 tabbladen.