Skip to main content

Onnozel mail komt op dit moment binnen ergens op een server, en vanuit daar halen wij onze mail op. Deze service stopt en wij zullen dus elders dit onder moeten brengen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om met een klein zakelijk abonnement van kpn ons e-mail adres te koppelen. Het betreft dus een zakelijke e-mail (info@bedrijfsnaam.nl), welke wij willen behouden. Wie o wie weet hoe dit werkt.

Hoi @Isacrum ,

Welkom op het forum! Je eigen domeinnaam zal ergens gehost moeten worden, en ik lees uit je bericht dat het bedrijf waar het nu gehost is ophoudt hiermee. Helaas is het niet mogelijk om bij KPN je domein te laten hosten, want we hebben simpelweg geen domeinregistratie en hosting in ons dienstenpakket zitten. Wel kun je, als je een alternatieve hoster voor je domeinnaam gevonden hebt, je mail van het e-mailadres automatisch door laten sturen naar je KPN mailadres.

Kun je hier iets mee?


Helder, dank je wel voor je bericht. 


Hi @Isacrum, welkom hier. 

Ik haak ook even in. 

Hoi @Isacrum ,

Welkom op het forum! Je eigen domeinnaam zal ergens gehost moeten worden, en ik lees uit je bericht dat het bedrijf waar het nu gehost is ophoudt hiermee. Helaas is het niet mogelijk om bij KPN je domein te laten hosten, want we hebben simpelweg geen domeinregistratie en hosting in ons dienstenpakket zitten. Wel kun je, als je een alternatieve hoster voor je domeinnaam gevonden hebt, je mail van het e-mailadres automatisch door laten sturen naar je KPN mailadres.

Kun je hier iets mee?

Dit is inderdaad waar bij de consumentenmarkt. KPN Zakelijk biedt dit wel aan, neem daar even contact op om de mogelijkheden te bespreken. Als je daar naar beneden scrolt zie je de contactmogelijkheden.Â