Skip to main content

Ik krijg weer een mail van kennissen die beweren dat ik het volgende gestuurd zou hebben. Is dit weer naar aanleiding van de fout die Telfort 2 jaar terug heeft gemaakt om mijn e-mail aan een chinese klant te koppelen?

-------- Oorspronkelijk bericht --------

*********************

 

*admin: privéadressen en bitly link verwijderd

Hallo @digiton , wijzig je wachtwoorden van je mailaccounts.

 


Dat doe ik regelmatig, maar waarom staat er een vreemd e-mail adres en die zou verzonden zijn met mijn e-mail adres. Heel vreemd.


Hallo @digiton vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en de relevante mailadressen in. dan komt een moderator er op terug.

 


Ik heb niets met deze firma te maken en nooit gehad. Dus gegevens zijn niet van toepassing. 

Daarom heb ik het vermoeden dat dit weer te maken heeft met de fout die Telfort destijds gemaakt heeft. Ik kreeg destijds heeeeeel veel vreemde mail berichten van allerlei bedrijven waar ik niets mee had.


Hoi @digiton ,

Nu heeft een van mijn collega's de inhoud welke je gepost heeft al weggehaald ivm privacyredenen, maar als je e.e.a. via mail (inclusief je vraag) door zou kunnen sturen aan abuse@kpn.com, dan kijken we graag voor je wat er aan de hand is.


Dank je. Ga ik na het werk meteen doen

Mvg ton