Skip to main content

Hallo,

Vandaag ook al in de KPN winkel geweest waar men mij niet verder kon helpen.

Al jaren (sinds 2008) heb ik een hetnet.nl mailadres. Sinds enkele dagen kan ik ineens niet meer inloggen. Ook als ik e-mails verstuur vanuit een ander mailadres naar deze mail krijg je de melding dat er problemen zijn met het mailadres.

In de KPN winkel gaven ze aan dat wij overgestapt zijn op Ziggo? We zijn een aantal jaren geleden even overgestapt geweest op ziggo tv, maar daarna ook weer terug naar KPN tv. Daar zou het aan liggen? Wij zijn echter nooit bij KPN weggeweest qua internet en telefonie.

De enige optie zou zijn om een nieuw mailadres te creëren maar alle e-mails zijn dan weg.

Weet iemand een oplossing? ‘Mijn KPN’ is ook op dat mailadres, dus het wachtwoord wijzigen bijvoorbeeld lukt ook niet.

Op de telefoon heb ik ook de mail ingesteld. Tot met 28 augustus kan ik e-mails terugkijken, verder niet. Er komt dan een melding ‘er is een probleem bij het inloggen bij uw account. Voer uw wachtwoord opnieuw in. Als u uw wachtwoord onlangs hebt gewijzigd, moet u het nieuwe wachtwoord invoeren.’
Maar inloggen lukt niet.

Mvg,

Jack

@Brenda 2

Vul jouw profiel, hier op het forum, volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” alle emaladressen die je hebt. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht dan op de reactie van moderator. De moderator is in staat om op zoek te gaan in de administratie van de KPN en wat de huidige situatie is.


@Brenda 2

Vul jouw profiel, hier op het forum, volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” alle emaladressen die je hebt. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht dan op de reactie van moderator. De moderator is in staat om op zoek te gaan in de administratie van de KPN en wat de huidige situatie is.

Alles ingevuld. Het is een mailadres van mijn vader. Hij heeft maar één mailadres, dat staat nu bij opmerkingen. Dit mailadres gebruikte hij ook voor ‘mijn kpn’.


@Brenda 2 

Valt dat emailadres van jouw vader onder hetzelfde abonnement ? Zo nee, dan moet je ook de gegevens van jouw vader invullen.


@Brenda 2

Valt dat emailadres van jouw vader onder hetzelfde abonnement ? Zo nee, dan moet je ook de gegevens van jouw vader invullen.

Het abonnement is van mijn vader. Ik heb zelf enkel een mobiel telefoonabonnement bij KPN.


Iemand die verder kan helpen?


Hoi @Brenda 2 en welkom hier op ons forum :)

Dat is natuurlijk heel erg balen! Ik zie dat je hier afgelopen vrijdag ook contact over hebt gehad met onze klantenservice en is er inmiddels ook een nieuw mailadres aangemaakt (alleen dan eindigend op @kpnmail.nl). Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en zij gaan proberen om de oude mails terug te zetten (deze zullen dan te zien zijn op het nieuwe mailadres). Wacht dat heel even af!


Inmiddels is het opgelost. Mijn vader is naar een ICT zaak geweest en deze hebben met KPN samen de mails teruggehaald.


Inmiddels is het opgelost. Mijn vader is naar een ICT zaak geweest en deze hebben met KPN samen de mails teruggehaald.

Super om te horen @Brenda 2 en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten, dat wordt gewaardeerd :)