Hallo,
Vandaag ook al in de KPN winkel geweest waar men mij niet verder kon helpen.
Al jaren (sinds 2008) heb ik een hetnet.nl mailadres. Sinds enkele dagen kan ik ineens niet meer inloggen. Ook als ik e-mails verstuur vanuit een ander mailadres naar deze mail krijg je de melding dat er problemen zijn met het mailadres.
In de KPN winkel gaven ze aan dat wij overgestapt zijn op Ziggo? We zijn een aantal jaren geleden even overgestapt geweest op ziggo tv, maar daarna ook weer terug naar KPN tv. Daar zou het aan liggen? Wij zijn echter nooit bij KPN weggeweest qua internet en telefonie.
De enige optie zou zijn om een nieuw mailadres te creëren maar alle e-mails zijn dan weg.
Weet iemand een oplossing? ‘Mijn KPN’ is ook op dat mailadres, dus het wachtwoord wijzigen bijvoorbeeld lukt ook niet.
Op de telefoon heb ik ook de mail ingesteld. Tot met 28 augustus kan ik e-mails terugkijken, verder niet. Er komt dan een melding ‘er is een probleem bij het inloggen bij uw account. Voer uw wachtwoord opnieuw in. Als u uw wachtwoord onlangs hebt gewijzigd, moet u het nieuwe wachtwoord invoeren.’
Maar inloggen lukt niet.
Mvg,
Jack