Skip to main content

Goedenavond,

hoe kan ik achterhalen of het oude adres er nog steeds is bij planet.nl?

Ik wil het hier niet noemen maar met wie kan ik dat overleggen? Is dat de helpdesk wellicht?

Ik vraag het omdat ik een weblog heb met daaraan het mailadres van planet.nl vermoedelijk.

Ik kan alleen bewijzen dat het mijn weblog is als ik een mail kan sturen van het oude mailadres, heel jammer. 

Vandaar dus deze vraag.

 

Stuur een mailtje naar dat adres. Als het niet bestaat krijgt u kort daarop een foutmelding terug. Krijgt u niets retour,  dan is het adres hoogstwaarschijnlijk nog actief.

Maar ... wat dan nog, als u het antwoord op uw vraag heeft, wat wilt u er dan mee? Bent u nog klant van KPN? Heeft u een thuisabonnement? 


Hoi Nick, goede tip inderdaad, hieronder het antwoord dat ik krijg op een lege mail aan het adres;

 

Ik zou dan graag alsnog in de mailbox van dat adres komen en dan van daaruit het password resetten. Ik kan nu niet aantonen dat het weblog van mij is.

 

Ja hoor nog steeds klant van KPN. Ik weet niet wat je precies bedoelt met een thuisabonnement ?

 

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:


Het bericht is niet afgeleverd omdat het om beveiligings- of beleidsredenen is geweigerd in het doel-e-mailsysteem. Er worden bijvoorbeeld alleen berichten van bepaalde afzenders geaccepteerd of bepaalde berichttypen worden geweigerd, zoals berichten die groter zijn dan een opgegeven limiet.

Neem contact op met de geadresseerde (bijvoorbeeld telefonisch) en bepaal samen met de geadresseerde en de e-mailbeheerder op basis van welk beleid of welke instelling uw bericht wordt geblokkeerd en wat u moet doen om ervoor te zorgen dat toekomstige berichten van u niet worden geweigerd.

Zie Statuscode 5.7.1 voor meer informatie.


Hallo @miriam tadadida, een medewerker van de klantenservice kan zo in de administratie controleren of een bepaald e-mailadres actief is of inmiddels niet meer bestaat. De klantenservice is bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. 


Hartelijk dank aan alle reageerders en aan de klantenservice, het mailadres bestond nog en ik kan ook weer in mijn weblog ! 

Â