Skip to main content

Ik heb een telfortglasvezel mail-adres gehad, is deze nog bereikbaar bij KPN?

Dag @jotoer Kijk op kpnnetwerk.nl en voer uw adresgegevens in.


Hallo @jotoer 

 

Als je al die tijd klant bij KPN gebleven bent zou dat nog moeten bestaan.

Het domein bestaat nog en ook de servernamen bestaan nog, mails die naar dat domein gestuurd worden gaan naar de KPN mailserver.

Als je KPN thuis internet abonnement gekoppeld is in Mijn KPN dan kan  je via https://email.kpn.com (daar inloggen met je KPN ID) kijken of dat e-mailadres nog bestaat als hoofdaccount of als extra e-mailadres (alias) onder 1 van de mail hoofdaccounts, daar kan je dan ook het wachtwoord wijzigen als je dat niet meer weet.

Je kan dan via webmail inloggen of hem instellen in je mail programma.


@jotoer 

Als dat abonnement meer dan 6 maanden geleden is beëindigd dan bestaat dat emailadres niet meer. Waarvoor heb je het nodig ?


Dag @jotoer Kijk op kpnnetwerk.nl en voer uw adresgegevens in.

Hallo @Joep1965 , dat is geen antwoord op de vraag van @jotoer 

Beter lezen s.v.p., zeker voor een Superuser😉


Dag @jotoer Kijk op kpnnetwerk.nl en voer uw adresgegevens in.

Hallo @Joep1965 , dat is geen antwoord op de vraag van @jotoer 

Beter lezen s.v.p., zeker voor een Superuser😉

Het was al laat en na een gezellige avond😉


Hallo @jotoer bij je mailaccounts kun je het bewuste adres als alias weer aanmaken, mits het niet bij een ander in gebruik is.

Succes


@jotoer

Als dat abonnement meer dan 6 maanden geleden is beëindigd dan bestaat dat emailadres niet meer. Waarvoor heb je het nodig ?

Die laatste vraag is niet relevant @Willy22 , waarvoor @jotoer dat nodig heeft gaat het forum niets aan.😎

 


@jotoer 

@jotoer

Als dat abonnement meer dan 6 maanden geleden is beëindigd dan bestaat dat emailadres niet meer.

Als je nog een KPN abonnement hebt dan kun je dat emailadres, als alias, (tijdelijk ??) bij één van jouw (KPN) emailaccounts aanmaken en gebruiken (zoals ook hierboven eerder is vermeld).

Als je dat emailadres slechts tijdelijk nodig hebt maar je hebt geen KPN abonnement (meer), misschien heb je dan een collega/kennis/vriend die wel een KPN abonnement heeft. Dan kun je daar dat emailadres (tijdelijk) laten aanmaken en gebruiken.


Het abonnement is al meer dan 6 maanden geleden en bestaat dus niet meer. Iets waar ik al wel bang voor was, maar ja je kunt nooit weten.

Iedereen bedankt voor zijn of haar reactie.


Hallo @jotoer , lukte het ook niet om het opnieuw aan te maken als alias?


Hallo JanD, dat is mij inderdaad niet gelukt en ik bleek ook niet meer de juiste gebruikersnaam en wachtwoord meer te hebben, helaas.

Ik had het jaren geleden als een hersteladres voor een mailaccount opgegeven, vandaar.

Alsnog bedankt.


@jotoer

Ik had het jaren geleden als een hersteladres voor een mailaccount opgegeven, vandaar.

 Zie mijn vorige antwoord.