Skip to main content

beste

 

MIjn e-mailadres heb ik al sinds 1993. Door de jaren heen is het gemigreerd van knoware naar ision naar concepts naar Telfort. Via de webmail ontvang  facturen en overzichten van de nutsinstellengen, banken etc. Al mijn e-mail contacten zijn  erin opgeslagen. In augustus kreeg ik een mail van Telfort dat KPN de nieuwe eigenaar is en dat mijn e-mailadres zal verhuizen naar KPN. Inloggen op webmail lukte vanaf dat moment niet meer. Telfort verwees naar de klantenservice van KPN.  Inmiddels vele uren in de wacht aan de telefoon heb nog geen uitzicht op een oplossing.  Niemand  schijnt te weten waar deze bestanden staan en wat er nodig is om er in te loggen. 

Graag wil ik het abonnement  overzetten naar KPN en mijn e-mail adres weer kunnen gebruiken.

Is er iemand die zicht heeft op dit probleem en mij kan informeren welke stappen ik moet ondernemen?

Dank voor de te nemen moeite.

Hallo @janzondermail ,

Welkom op het forum! Je zou in moeten kunnen loggen op https://webmail.kpnmail.nl , en hou daarbij rekening dat je inlognaam je complete e-mailadres is. Zie ook de uitleg die collega Alexandra op het Telfort forum al eens gaf.


Bedankt Raymond voor je snelle reactie.

Ik vrees dat mijn geval iets gecompliceerder is.

Na de overgang van ision naar telfort zijn op een gegeven moment de facturen voor de dienstverlening gestaakt. Ik heb dan ook geen klantnummer  van Telfort. Mijn e-mail was wel nog steeds actief totdat Telfort aankondigde dat KPN de dienstverlening ging overnemen. Bij KPN heb ik een account kunnen aanmaken bij mijnkpn maar bij gebrek aan klantnummer kan ik de internet service niet koppelen. Kan dus ook niet het wachtwoord wijzigen noch bij Telfort noch bij KPN

 

Inloggen op webmail.kpnmail.nl lukt niet.

Ik kom niet verder de de mededeling dat ik mijn internet abonnement moet activeren alvorens iets te kunnen wijzigen.. Activeren lukt niet omdat ik geen klantnummer heb.

Met de stappen van Alexandra kom ik niet verder  dan stap 1. Ik kan het wachtwoord niet wijzigen in mijntelfort aangezien ik geen klantnummer en geen account heb.

Ik hoop dat er een oplossing bestaat voor mijn nijpende situatie

 

 

 


Hallo Jan,

Kun je mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres waar het om gaat? Dan kan ik even wat dingen voor je uitzoeken.


Ik heb na een door Raymondt aangemaakte call contact met een medewerker van KPN gehad. Deze legde mij uit dat KPN niet kan nagaan of het ision.nl/knoware.nl adres inderdaad van mij is.

Ze wachten op een juridisch toestemming om het adres vrij te geven.

Kan nog even duren. Tot die tijd kunnen de ision.nl/knoware.nl klanten geen mail ontvangen en geen e-mail adres wijzigen omdat ze niet bij het ision-adres kunnen.


Welkom bij ons op het forum @MacPeterK, ik begrijp inderdaad dat je contact met Raymondt had en er daarna een melding is doorgezet. Die melding is nog in behandeling en er staat bij dat er gewacht wordt, deze situatie is gelukkig niet voor alle klanten met die adressen van toepassing. Ik heb geprobeerd om meer informatie te krijgen over het wachten, op dit moment heb ik dat nog niet.


Ik heb na een door Raymondt aangemaakte call contact met een medewerker van KPN gehad. Deze legde mij uit dat KPN niet kan nagaan of het ision.nl/knoware.nl adres inderdaad van mij is.

Ze wachten op een juridisch toestemming om het adres vrij te geven.

Kan nog even duren. Tot die tijd kunnen de ision.nl/knoware.nl klanten geen mail ontvangen en geen e-mail adres wijzigen omdat ze niet bij het ision-adres kunnen.

Ik heb op mijn ision account (lang geleden) ingesteld dat mijn mail naar een nieuw adres doorgestuurd wordt. Inmiddels is mijn account gehacked. Ik kan er zelf niet meer bij en gelukkig zie ik nog wel mail doorkomen..
Als ik probeer de toegang weer terug te krijgen dan kan de helpdesk mij niet helpen. Het zelfs zo erg dat ik vandaag te horen krijg: “ er is een storing”  probeer het nog maar een keer…

Dit is niet de eerste keer.

KPN help mijn account is gehakced Ik wil niet dat vreemden nog meer uit deze account kunnen halen. Daarom wil ik mijn controle terug?  wie kan mij helpen?

 

  


Hallo @Peter probleem Ision/Telfort 

Welkom op het forum! Kun je iets specifieker zijn in wat er aan de hand is? Is het het Ision account dat gehacked is, en hoe heb je dit geconcludeerd?

 


Ik heb inmiddels weer toegang tot mijn account 

is nu gekoppeld aan mijn kpnaccount

goed geholpen door KPN medewerker.

 


Hallo Raymondt,

 

ik heb een vreemde mail gekregen met password dat ik ooit had.

ik kan (al een tijdje)  niet meer inloggen op mijn ision account.


@MacPeterK : fijn te horen dat het weer werkt! Dank voor de terugkoppeling!

@Peter probleem Ision/Telfort : Ik geloof er niet in dat dat aanleiding is om aan te nemen dat je gehackt bent, maar wat de rest betreft, ik kijk graag even met je mee. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het e-mailadres waar het om gaat? Ik kan dan even nagaan wat de status is.