Skip to main content

HALLO , ik snap er niks van ik kan niet in outlook, iets met ISP door provider verschaft???

 

Inge Pattje

 

Hallo @IngeP37 , kun je iets concreter zijn met je vraag?

Welk soort Outlook gebruik je, het softwarepakket, welke versie, de app of outlookmail als vervanger van live en Hotmail?

 

 


ik  klik op msn hotmail en dan inloggen , krijg aanmelden bij microsoft en dat is ook bij outlook-app

 


Hallo @IngeP37 , probeer je vanuit je thuisnetwerk in te loggen of via je mobiel en wat voor foutmelding krijg je concreet? Eventueel een schermafdruk van de foutmelding.

 


Hallo @IngeP37 , haal in het openingsbericht jouw persoonlijke gegevens weg. Denk aan je privacy. Via de drie puntjes rechtsonder het bericht en dan ‘Bewerk'. Kan tot één uur na plaatsing.


Hoi @JanD 

bedankt voor je verzoek voor Microsoftaccount herstel.

 helaas kunnen we je niet helpen. Jouw microsoft-account blijkt te zij verschaft door ee iteret service provider 

dat krijg ik Als ik mij mail wil bekijken op de outlook app, aanmelden bij microsoft….


Ja, het is verschrikkelijk maar KPN heeft besloten al haar mail domeinen als zakelijk te registreren bij Microsoft waardoor je er geen Microsoft account meer mee kunt creëren.

Echt een belachelijke beslissing van KPN waar ik nog wel eens een duidelijke uitleg over zou willen krijgen waarom dat gedaan is.