Hallo allemaal,
Heb het volgende issue. Waarschijnlijk ontstaan na de migratie van (xmsnet -> telfort -> kpn).
Op desktop (outlook) geen problemen. Je zou verwachten dat als de mail via outlook wordt verwijderd deze ook op de server wordt verwijderd. Kennelijk is dat niet (meer) het geval. Maar goed het issue gaat over mobiel (iphone) ipad).
Heb op mobiel hetzelfde account/server gegevens ingevoerd als op de outlook desktop. Vervolgens wordt op mobiel/ipad aantal jaar historie opgehaald. Indien ik aantal berichten verwijder komen ze na synchronisatie weer terug. Kennelijk staat ze ergens nog op de mail server. Hoe kunnen deze worden verwijderd? Had verwacht dat als je mail verwijderd via outlook (ofwel via andere devices) deze daadwerkelijk van de server worden verwijderd. Kennelijk is dat niet meer het geval en worden berichten die allang lokaal zijn verwijderd (instellingen op mobiel staan volgens mij goed qua verwijderen). Als gevolg van het bovenstaande kan ik geen mail gebruiken op mobiele devices. Is daar een oplossing voor?