Skip to main content

Ik heb een ipad met de nieuwste ios erop.

en alle updates.

maar telkens als het programma wat ik kijk afgelopen is loopt hij vast.

horendol word ik hiervan want als ik voetbal kijk mis ik telkens de laatste paar minuten want als het programma 20:45 eindigt dan gaat hij niet vanzelf door naar het volgende blok wat 20:45 begint.

nunis de ipad te nieuw om hem van me af te gooien maar ik begin er wel compleet gestoord te worden als ik telkens de laatste minuten mis.

want handmatig het volgende prg selecteren werkt ook niet.

Heel simpel de app een keer verwijderd en daarna de ipad opnieuw opgestart om vervolgens de applicatie weer te downloaden? 


Al gedaan.

als Ajax afgelopen is zal ik het proberen, hoewel de fox sport hetnu helemaal niet doet,


Ik neem aan dat Fox sport ook een applicatie op je iPad is?


Geen idee.

ik kijk foxsport via de kpn itv app.


Einde vd wedstrijd hield hij er weer mee op.

klokslag het moment dat de itv app naar het volgende programma in de lijst moet gaan loopt het vast.


Goedemiddag @hermanusb en welkom hier op het KPN forum!

 

Dat je hier horendol van wordt kan ik me heel goed voorstellen, zeker als het om wedstrijden van Ajax gaat 😉 Ervaar je dit probleem alleen op de iPad? En om welk type iPad gaat het? Ik durf niet meteen te zeggen wat hiervan de oorzaak is maar ga er uiteraard alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Heb je de iPad al eens gereset? Dit doe je door de standby-knop en de home-knop tegelijk voor een tiental seconden tegelijk in te drukken (je behoudt uiteraard al je gegevens/bestanden). Ik zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet om vanuit daar weer verder te kijken!

 

 


Hoi @hermanusb , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of het probleem nog steeds speelt! Mocht ik ergens nog iets voor je kunnen betekenen, laat het me dan vooral weten :)


Er is een tweede topic over,

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-app-werkt-niet-510900?postid=1095510#post1095510


Reageer