goedendag,
ik heb hetzelfde aan de hand met een email adres van Tiscali. ik kwam er achter dat er al jaren maandelijks 4euro per automatische incasso van mijn bankrekening wordt afgeschreven, voor een tiscali emailadres , terwijl dat al jaren niet meer in gebruik is! ik heb contact opgenomen met klantenservice en het enige dat zij konden doen (zei de persoon aan de lijn) was om het per direct op te zeggen.
Echter hij kon niet zeggen hoe lang dit al wordt geincasseerd, ik schat minimaal 13 jaar aangezien in 2008 tiscali is overgenomen door telfort, en later is opgegaan in kpn.
ik ben nooit geinformeerd in al die jaren , het klant nummer staat nog op een adres waar ik 3 huizen geleden woonde, het telefoonnummer staat op een vast nummer dat ik al 4 jaar niet meer heb, en het email adres @tiscali.nl is al helemaal niet meer actief en bestaat volgens mij niet eens meer.
omdat je in de automatische incasso maandelijks in de omschrijving niet kunt zien waar het voor is en ik ook nog andere kpn produkten heb of had, is het me niet opgevallen . slordig natuurlijk, maar ik zou toch graag gezien hebben dat ik 1keer per jaar een bericht zou hebben gekregen dat ik nog steeds een dienst af neem die niet gebruikt wordt cq niet meer bestaat, in plaats van het maar stilzwijgend door te laten lopen tot in lengte van jaren….
het is nu opgezegd, maar het zou KPN sieren om dit ten onrechte geincasseerde bedrag te crediteren. daartoe was volgens de heer van klantenservice geen mogelijkheid, noch wilde hij een mail- of postadres doorgeven waar ik dit verhaal kon neerleggen. vandaar nu maar op dit forum, waarvan ik hoop dat er wél een reactie op komt.
met vriendelijke groet,
Eric Verkerk
*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy