Skip to main content

Mijn lijst met geblokkeerde mails van bedrijven is vol, terwijl ik nog steeds heel veel spam ontvang. Wat kan ik doen.? en kan de KPN die blokkeerlijst niet langer maken, of mag dat niet van hun klanten en bedrijven die klant zijn bij KPN. Ik vind die vorm van aandacht vragen bijzonder ergerlijk en wil er van af. Een bedrijf wordt niet succesvoller door zoveel mogelijk rotzooi het web op te gooien naar potentiële klanten die daar niet op zitten te wachten.

Als het gaat om mailings van echte bedrijven, dan heb je vaak de mogelijkheid om je af te melden van deze mailings. Vaak staat die mogelijkheid ergens onderin zo'n e-mail.

En dan kan zo'n e-mailadres gedeblokkeerd worden. En heb je weer een plekje vrij.  


Hoi @Schuurbob61, welkom hier.

Je kan dus geen mailadressen meer blokkeren? Dat is jammer. Zeker als je nog veel spam krijgt. Als het zoals Noordzee al aangeeft om maillingen gaat van bedrijven, dan kun je beter uitschrijven, veel logischer. 


Teveel mensen maken van “Ongewenste mail” verzenders SPAM mail verzenders, terwijl het stoppen van serieuze mail in de meeste gevallen gaat door op de knop onder aan in de mail klikken waarmee je aangeeft aan de verzender dan je de mail niet meer wilt zien


Dank voor de tips, ik ben al begonnen. Omdat die uitschrijf-mogelijkheden heel klein onderin de mail staan, heb ik die methode over het hoofd gezien. Top dat jullie mij even op het rechte spoor zette, want de laatste tijd kreeg ik echt veel te veel onzinmails


Graag gedaan:thumbsup_tone2: , succes met het uitschrijven voor die e-mails. 

 


Komt helemaal goed dus. :)