Skip to main content

KPN heeft het de klant zo ontzettend moeilijk gemaakt , kan geen contact leggen naar veel zoeken het nummer gevonden meerdere malen gebeld en ineens wordt het contact verbroken, dus kan ik niet communiceren  met een provider welke ik al meer als 40 jaar mijn abonnement onderhoud.

Het is nu 11.15 als ik niet voor 12.00 uur telefonisch wordt benaderd 06-******** ga ik naar een concurrerende provider.

(bovenstaande is al reden genoeg om het abonnement op te zeggen)

Age

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy en eigen topic voor je aangemaakt

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  U gaat dus niet gebeld worden. Nouja misschien door een grappenmaker.  Want dat kan gebeuren als je het telefoonnummer zo aan iedereen voorschotelt. Kunnen wij u helpen misschien?


0800 0402 heb ik naar lang zoeken (het nummer staat niet in de app) meerdere malen gebeld kreeg wilde een medewerker spreken de robot wilde dat ik via een andere manier contact zocht. 
Uiteindelijk lukte het mij om toch in de wachtrij van drie minuten te komen, na twee minuten werd het stil nog een poosje gewacht  daarna de verbinding verbroken.

De comunnicatie is dus eenzijdig men stuurt een bericht dat ivm inflatie de kosten wéér omhoog gaan, ik wilde daar een vraag over stellen, maar KPN is te klantonvriendelijk om te communiceren met de klant,  voor mij is het nu genoeg geweest.

Mijn collega's zijn al lange tijd verbaast waarom ik de KPN als provider heb.

Ben tot het uiterste gegaan ik ga zodra ik tijd heb van provider wisselen.

Dank voor jullie aanbod om te helpen maar dit euvel heeft zich al meerdere keren voor gedaan, live een medewerker te mogen spreken.

Het steunen van Nederlandse producten moet ik loslaten.

 


Zeg tegen de robot dat je een medewerker wilt spreken. Of zeg gewoon niets.


Over de telefonische klantenservice hoor je  verschillende berichten hier. Er zijn er die een pluim geven maar anderen hebben dezelfde ervaring als u. Dat is spijtig.  Qua kwaliteit is er geen betere provider.  Vooral de budgetproviders werken vaak met verouderde randapparatuur.  Kan prima werken hoor. Probeer het een jaartje.  Terugkomen kan altijd en vaak met leuke akties.