Skip to main content

Ben overgestapt van ziggo naar kpn, omdat ze zo'n mooie glasvezelkabel bij mijn voordeur hadden gelegd. Mijn oude emailadres kon ik niet meenemen, ik heb dat niet vantevoren geweten want dit is een ramp. Nu heb ik in mijn kpn het adres veranderd in een gmail.com, dat is gelukt dus. Echter KPN blijft facturen sturen naar mijn oude emailadres: casema.nl. Bij andere instanties lukt het allemaal behalve bij KPN. Bereikbaar via de telefoon zijn ze niet tenzij ik een half uur aan de telefoon blijf hangen en van overstap hulp heb ik niets gemerkt. Ook kan je ze niet een mailtje sturen met dit probleem. Mooie boel.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

@Fonsvanloenhout een moderater kan dat vastvoor je regelen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  Overal waar privé staat is alleen zichtbaar voor de moderater en voor jou. In het vak persoonlijke gegevens zet je het nieuwe mailadres.  De wachttijd op een moderater is een dag of vier. 


ga ik doen, alvast bedankt


Hi @Fonsvanloenhout en welkom op ons forum!

Mocht je in de tussentijd nog geen contact met ons hebben gehad, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen en mij een seintje geven? Dan kan ik hier een blik op werpen.