Skip to main content

Voor mij hetzelfde, blijf maar in hetzelfde kringetje ronddraaien..

Bij de ‘Inkomende Server’ kan ik geen SSL of poort aanvinken/invullen.. Bij ‘Uitgaande Servers’ staat smtp.kpnmail.nl ‘aan’ (hoofdserver: mail.planet.nl)

Verzenden via andere servers lukt wel (zakelijk en gmail)

iPhone 8 met laatste updates..

Alles geprobeerd en instructies gevolgd zonder resultaat. 
HELP!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hey @19Peter61! Excuses voor mijn late reactie, door drukte kom ik nu pas aan jouw topic toe.

Was het al gelukt om je e-mailinstellingen op de iPhone 8 te wijzigen? Als dat niet het geval is dan raad ik je de Toestelhulp op onze site aan.  Heb je dat al geprobeerd?


@19Peter61 :

Probeer dit eens: Maak een extra account aan met dezelfde gegevens. Of verwijder dat account, wacht dan een ca. 30 to 40 minuten en maak het account weer aan. Dat heeft ook anderen geholpen.


Hey @19Peter61! Excuses voor mijn late reactie, door drukte kom ik nu pas aan jouw topic toe.

Was het al gelukt om je e-mailinstellingen op de iPhone 8 te wijzigen? Als dat niet het geval is dan raad ik je de Toestelhulp op onze site aan.  Heb je dat al geprobeerd?

Sorry, maar het probleem blijft hetzelfde.. 


@19Peter61 :

Probeer dit eens: Maak een extra account aan met dezelfde gegevens. Of verwijder dat account, wacht dan een ca. 30 to 40 minuten en maak het account weer aan. Dat heeft ook anderen geholpen.

Dank Willy22, maar ook dit helaas zonder resultaat..

 


@19Peter61 Jammer dat het niet heeft geholpen. Zou je een screenshot van je e-mailinstellingen op de iPhone 8 willen delen? Waar gaat het precies mis?


 


 


@19Peter61 Dank voor de screenshots! Zou je bij ‘Hostnaam’ van de inkomende server het volgende willen invullen: imap.kpnmail.nl . Krijg je dan meer opties bij de uitgaande server?

Voordat je dit doet is het wel belangrijk om eventueel belangrijke mails die in je postvak staan even op te slaan in een aparte map. Het switchen van pop naar imap op de iPhone werkt namelijk niet altijd even goed, hierdoor kun je e-mails kwijtraken. Door ze op te slaan in een andere map worden ze wel opgeslagen op de iPhone en gaan ze niet verloren.


@19Peter61 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dag Jose,

Heb alle adviezen opgevolgd en geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Het laatste de ‘Hostnaam’ aanpassen werkt ook niet…

Ik geeft het op..

Groet,

 


@19Peter61 Wat vreemd dat het niet lukt! Misschien kun je eens bij een KPN winkel bij jou in de buurt langs gaan, mijn collega kan dan even meekijken naar de instellingen. Hopelijk vinden jullie dan een oplossing!


Reageer