Skip to main content
Beantwoord

Kan een e-mail automatisch doorgestuurd worden naar meerdere adressen?

• February 20, 2022
  • 15 reacties
  • 290 keer bekeken

Kan een mail automatisch doorgestuurd worden naar meerdere adressen

Beste antwoord door wjb

Ik heb nog even nagekeken in de de KPN webmail. Email doorsturen naar 1 adres is wel mogelijk maar ik vrees dat het niet mogelijk is om email naar 2 of meerdere andere emailadressen door te sturen.

Je kunt meerdere emailadressen opgeven waar de mail naar doorgestuurd moet worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2022

Ik wil graag 1 mailadres overzetten van het ene naar het andere account.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 20, 2022

@L Hamers 

Dat kan inderdaad. Kies in de KPN webmail: Tandrad (rechts boven) > Instellingen > Email > Filter regels > …………...

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 20, 2022

@L Hamers

Zorg ervoor dat bij jouw profiel hier op het forum, bij “Opmerkingen” die 2 accounts vermeld zijn. Maak ook duidelijk welk(e) emailadres(sen) van welk account naar welk account verplaatst moet worden. Als dat gebeurt is plaats hier een nieuwe reactie en wacht dan op de reactie van een moderator. De moderator kan de verplaatsing uitvoeren.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2022

Oke bedankt, nu wil ik nog graag een e-mailadres van het ene naar het andere account zetten, maar als ik het wis in het ene account kan ik het niet meer aanmaken in het andere.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 20, 2022

@L Hamers 

Zie mijn andere antwoord.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2022

Ja, sorry dat is gelukt, bedankt.

wjb
Wijsgeer
  • February 20, 2022

Oke bedankt, nu wil ik nog graag een e-mailadres van het ene naar het andere account zetten, maar als ik het wis in het ene account kan ik het niet meer aanmaken in het andere.

Het is inderdaad helaas nog altijd niet mogelijk om een alias van het éne emailaccount naar een ander emailaccount te verplaatsen.

Ik hoop dat er snel een moderator van kpn zal reageren om je hierbij te helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 21, 2022

Als er een Moderator behulpzaam wilt zijn hoor ik dat graag

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2022

Hallo @L Hamers , als je dat nog niet gedaan hebt, plaats dan jouw persoonlijke gegevens (Privé) in het forumprofiel, daar zijn ze alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dat bespoedigt de actie.
Zet het e-mailadres en de accounts (van → naar) in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.
Een moderator reageert meestal binnen 1-2 dagen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 21, 2022

Oke ingevoerd.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 21, 2022

@L Hamers 

Ik heb nog even nagekeken in de de KPN webmail. Email doorsturen naar 1 adres is wel mogelijk maar ik vrees dat het niet mogelijk is om email naar 2 of meerdere andere emailadressen door te sturen. Zie hiervoor de hoofdstukken 5.4.8 en 5.4.9. van de “Help” functie van de KPN webmail (Tandrad > Help > ….. ).

Misschein is het mogelijk om met een andere constructie email wel naar meerdere adressen door te sturen (emailprogramma ?). Misschien helpt het als je IMAP gebruikt op meerdere apparaten die van dezelfde mailbox email ophalen ?

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 21, 2022

Ik heb nog even nagekeken in de de KPN webmail. Email doorsturen naar 1 adres is wel mogelijk maar ik vrees dat het niet mogelijk is om email naar 2 of meerdere andere emailadressen door te sturen.

Je kunt meerdere emailadressen opgeven waar de mail naar doorgestuurd moet worden.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 21, 2022

@wjb 

Aha. Dan moet ik dat toch eens uitprobren. :relaxed::thumbsup:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @L Hamers, het verzoek is voor je uitgevoerd. Het alias is verplaatst naar de gewenste mailbox. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2022

Jeroen,

bedankt.