Skip to main content

Kan een mail automatisch doorgestuurd worden naar meerdere adressen

Ik wil graag 1 mailadres overzetten van het ene naar het andere account.

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@L Hamers 

Dat kan inderdaad. Kies in de KPN webmail: Tandrad (rechts boven) > Instellingen > Email > Filter regels > …………...


@L Hamers

Zorg ervoor dat bij jouw profiel hier op het forum, bij “Opmerkingen” die 2 accounts vermeld zijn. Maak ook duidelijk welk(e) emailadres(sen) van welk account naar welk account verplaatst moet worden. Als dat gebeurt is plaats hier een nieuwe reactie en wacht dan op de reactie van een moderator. De moderator kan de verplaatsing uitvoeren.


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Oke bedankt, nu wil ik nog graag een e-mailadres van het ene naar het andere account zetten, maar als ik het wis in het ene account kan ik het niet meer aanmaken in het andere.

 


@L Hamers 

Zie mijn andere antwoord.


Ja, sorry dat is gelukt, bedankt.


Oke bedankt, nu wil ik nog graag een e-mailadres van het ene naar het andere account zetten, maar als ik het wis in het ene account kan ik het niet meer aanmaken in het andere.

Het is inderdaad helaas nog altijd niet mogelijk om een alias van het éne emailaccount naar een ander emailaccount te verplaatsen.

Ik hoop dat er snel een moderator van kpn zal reageren om je hierbij te helpen.


Als er een Moderator behulpzaam wilt zijn hoor ik dat graag


Hallo @L Hamers , als je dat nog niet gedaan hebt, plaats dan jouw persoonlijke gegevens (Privé) in het forumprofiel, daar zijn ze alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dat bespoedigt de actie.
Zet het e-mailadres en de accounts (van → naar) in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.
Een moderator reageert meestal binnen 1-2 dagen.


Oke ingevoerd.


@L Hamers 

Ik heb nog even nagekeken in de de KPN webmail. Email doorsturen naar 1 adres is wel mogelijk maar ik vrees dat het niet mogelijk is om email naar 2 of meerdere andere emailadressen door te sturen. Zie hiervoor de hoofdstukken 5.4.8 en 5.4.9. van de “Help” functie van de KPN webmail (Tandrad > Help > ….. ).

Misschein is het mogelijk om met een andere constructie email wel naar meerdere adressen door te sturen (emailprogramma ?). Misschien helpt het als je IMAP gebruikt op meerdere apparaten die van dezelfde mailbox email ophalen ?


Ik heb nog even nagekeken in de de KPN webmail. Email doorsturen naar 1 adres is wel mogelijk maar ik vrees dat het niet mogelijk is om email naar 2 of meerdere andere emailadressen door te sturen.

Je kunt meerdere emailadressen opgeven waar de mail naar doorgestuurd moet worden.

 


@wjb 

Aha. Dan moet ik dat toch eens uitprobren. :relaxed::thumbsup:


Hallo @L Hamers, het verzoek is voor je uitgevoerd. Het alias is verplaatst naar de gewenste mailbox. 


Jeroen,

bedankt.