Skip to main content

Ik verzorg al jaren de administratie voor een 96 jaar oude tante van me, een tweelingzus van mijn moeder. Dat kan ze zelf niet meer. Omdat ze steeds minder gaat zien, haar gehoor veel te wensen overlaat en ze ook geestelijk minder is geworden, is in november haar KPN-internetabonnement opgezegd. Daardoor komt na zes maanden ook haar KPN-e-mailadres te vervallen. De mail die naar dat e-mailadres werd en wordt gestuurd haal ik overigens al enkele jaren bij mij thuis binnen.

Ik was van plan om binnenkort bij mijn eigen KPN-internetabonnement een ander nieuw e-mailadres op haar naam aan te maken, zodat ik voor haar bestemde e-mail kan blijven ontvangen.

Een andere posting in dit forum bracht me echter op het idee om te informeren of het mogelijk is om het nu nog actieve e-mailadres van mijn tante onder te laten brengen bij mijn KPN-internetabonnement. Zodoende hoef ik geen wijziging van haar e-mailadres door te geven aan degenen die e-mail naar haar sturen (bedrijven e.d.), en kan alle e-mail gewoon op de huidige manier bij mij binnen blijven komen.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Piet.

Hallo @P.J.M. van der Vooren is het niet eenvoudiger om binnen haar account de mail meteen naar jou door te sturen, met dien verstande, dat de mail ook op haar account blijft staan en dat jij er a.h.w. een kopie van doorgestuurd krijgt. Dan kun jij die betreffende mail bij haar thuis of bij jou thuis afwikkelen.

 


Hallo @P.J.M. van der Vooren is het niet eenvoudiger om binnen haar account de mail meteen naar jou door te sturen, met dien verstande, dat de mail ook op haar account blijft staan en dat jij er a.h.w. een kopie van doorgestuurd krijgt. Dan kun jij die betreffende mail bij haar thuis of bij jou thuis afwikkelen.

Het gaat erom dat haar e-mailaccount over enkele maanden wordt opgeheven, omdat haar KPN-internetabonnement is opgezegd. Vandaar dat ik graag haar huidige e-mailadres over wil laten zetten naar mijn KPN-internetabonnement. Dan kan ik de naar dat e-mailadres verstuurde e-mails blijven ontvangen.

Piet.


Hallo @P.J.M. van der Vooren dat kan een moderator dan voor je regelen, even de relevante gegevens in je profiel invullen.

 


Omdat het hier gaat om de gegevens van twee verschillende KPN-internetabonnementen wacht ik graag af welke gegevens een moderator precies nodig heeft om het betreffende e-mailaccount over te kunnen zetten naar mijn abonnement.

Piet.


@P.J.M. van der Vooren 

Allereest moet je jouw profiel volledig invullen. Bij “Opmerkingen” (in jouw profiel) moet je dan vermelden: naam, adres, woonplaats, klantnummer, naam van emailadres/-account en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer waar de KPN het bedrag vanaf schrijft voor het abonnement (alles van jouw tante).

Dan moet je bij jou een nieuw emailaccount aanmaken aan jouw abonnement waar dat emailadres aan gehangen moet worden. Maak dan ook goed duidelijk welk emailadres naar welk account moet worden verplaatst. Met die informatie kan (hopelijk) een moderator dat emailadres overzetten.


Ik heb de nodige gegevens alvast in mijn profiel gezet, in afwachting van een reactie van een moderator.

Piet.


Hoi @P.J.M. van der Vooren. Bedankt voor het achterlaten van alle nodige gegevens. Ik heb dit verzoek intern doorgezet. Mijn collega's helpen jou verder hierin. 😊


Hoi @P.J.M. van der Vooren. Bedankt voor het achterlaten van alle nodige gegevens. Ik heb dit verzoek intern doorgezet. Mijn collega's helpen jou verder hierin. 😊

Het is gelukt, @Vikash. Dank voor de medewerking!

Piet.


@P.J.M. van der Vooren Wat fijn dat het inmiddels is gelukt! Graag gedaan.