Ik verzorg al jaren de administratie voor een 96 jaar oude tante van me, een tweelingzus van mijn moeder. Dat kan ze zelf niet meer. Omdat ze steeds minder gaat zien, haar gehoor veel te wensen overlaat en ze ook geestelijk minder is geworden, is in november haar KPN-internetabonnement opgezegd. Daardoor komt na zes maanden ook haar KPN-e-mailadres te vervallen. De mail die naar dat e-mailadres werd en wordt gestuurd haal ik overigens al enkele jaren bij mij thuis binnen.
Ik was van plan om binnenkort bij mijn eigen KPN-internetabonnement een ander nieuw e-mailadres op haar naam aan te maken, zodat ik voor haar bestemde e-mail kan blijven ontvangen.
Een andere posting in dit forum bracht me echter op het idee om te informeren of het mogelijk is om het nu nog actieve e-mailadres van mijn tante onder te laten brengen bij mijn KPN-internetabonnement. Zodoende hoef ik geen wijziging van haar e-mailadres door te geven aan degenen die e-mail naar haar sturen (bedrijven e.d.), en kan alle e-mail gewoon op de huidige manier bij mij binnen blijven komen.
Ik hoor graag of dit mogelijk is.
Piet.