Skip to main content

ik kan geen email meer ontvangen op mijn kpnmail adres. niet op mobiel en niet op webmail. heb webmail gecontroleerd. zit niet vol. instellingen op mobiel staan volgens de instructies. verzenders krijgen het bericht dat de mail niet kan worden afgeleverd. DNS error. no suitable IP adres was found for kpnmail.nl. ik kan wel verzenden. help!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

heb zojuist gekeken of mijn email is geblokkeerd.  nee dus. sowieso begreep ik dat de blokkade dan alleen op uitgaande mail zit. nog andere suggesties?


kan ik het e-mailadres abuse@kpn.com ook benaderen voor het niet ontvangen van email?


kan ik het e-mailadres abuse@kpn.com ook benaderen voor het niet ontvangen van email?

Goed om te zien dat je al zo op weg geholpen bent hier. Prima idee om naar onze collega's van Abuse te mailen. Ik verwacht dat zij er meer over kunnen zeggen.

Of misschien heeft @Raymondt tijd om er een blik op te werpen?


Jazeker heb ik er tijd voor :)

Speelt het probleem nog steeds @moiaussi ? Zo ja, kun je in je profiel (in een van de velden die als Privé aangeduid staat) eens invullen om welke e-mailadressen het gaat? Zowel je eigen mailadres als het adres welke mail naar je probeert te sturen? Ik ga dan even voor je kijken wat het probleem precies is.


Beste Raymondt, het duurde effe. excuus. fijn dat je mee wil kijken. Ik heb in mijn profiel onder een privé veld twee emailadressen gezet. het planet adres gebruik ik dan als verzendadres en het kpnmailadres is dus het mailadres waarop ik niks meer ontvang. niet als ik er zelf iets naar toe stuur. maar ook als anderen iets naar mij sturen. ik had bij het abuseteam beide emailadressen al gecontroleerd maar hij geeft daar geen melding dat een of beiden zijn geblokkeerd. Ik hoop dat je iets kan vinden. 


@moiaussi Helemaal top! Ik zorg ervoor dat Raymondt de e-mailadressen krijgt die je ingevuld hebt, zodat hij er voor je naar kan kijken.


Hoi @moiaussi ,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Ik begrijp dat er tijdelijk een verkeerde configuratie in het systeem heeft gestaan wat dit veroorzaakt heeft, maar dat deze alsnog (toen het boven water kwam) zo snel mogelijk verwijderd is. Alles zou dus al weer moeten werken. Kun je dit eens testen en me laten weten of dit ook het geval is?


YESSSS!! ik ontvang weer mail. zo blij…. “tijdelijk verkeerde configuratie” … uhhh. heb ik dat gedaan of was het een systeemfout? Anyway ben helemaal blij. Iedereen dank voor het meedenken en special regards aan Raymondt uiteraard.


 … uhhh. heb ik dat gedaan of was het een systeemfout?

Nee, helaas was dit iets waar we zelf verantwoordelijk voor waren 🙂 Maar fijn om te horen dat alles weer werkt!


kan gebeuren. nogmaals dank!