Skip to main content

KPN kan mij geen email meer sturen op mijn email adres bij kpnplanet.com. Mijn email werkt echter wel.

Uitleg: Ik heb een brief gekregen van KPN met de melding dat ze me geen email meer kunnen sturen op mijn email adres. In de brief staat letterlijk mijn email adres vermeld als: norpely@kpn.cmo Ik begrijp dat ze best wel kunnen spellen en dat ze noreply@kpn.com bedoelen maar beide zijn niet mijn email adres zoals u begrijpt. Mijn email is gewoon bij kpnplanet.com. Dus kpn weet dan mijn email toch wel?

Mijn vraag is hoe laat ik kpn weten wat mijn email is, ik zie geen mogelijkheden om met ze te communiceren. De bot begrijpt deze vraag niet, en bellen met kpn lukt me niet…..

Alvast bedankt voor uw antwoord.

@RAG31 

Ik vind deze email zeer verdacht. Wordt je gevraagd om een bepaalde website te bezoeken ? Zo ja, eindigt die website op kpn.com ? Indien nee, dan is dit waarschijnlijk afkomstig van iemand met kwade bedoelingen. Kun je wat meer details geven over die email (bijv. een plaatje ervan) ?


Ziehier de brief, even mijn persoonlijke data gewist. Er is geen uitnodiging anders dan naar kpn.com/service te gaan. Dus ik zie niet direct een relatie tot spam. Als het een email was geweest gooi je hem gowoon weg, spam. Maar een brief????.

Veel is mij onduidelijk, ik heb de internetsnelheid verhoogd, daarna werkte mijn vaste telefoon niet meer en kreeg ik deze brief. Er is dus aanleiding mij een brief te sturen, maar mijn email werkt gewoon. En mijn telefoon werkt weer na een reset van mijn modem.

Eigenlijk heel gek. Als je er wat nuttigs mee kan hoor ik dat graag van je. De vraag blijft, heeft knp nu wel of niet mijn email adres?


Je kan zelf uw contact e-mail aanpassen via de MijnKPN app. Ook kan je met ons bellen op 0800-0402 en aangeven dat je e-mail adres niet klopt.

 

Weer wat nieuws geleerd trouwens; als een e-mail niet aan komt wordt deze dus automatisch per post gestuurd.


Bedankt dat je de moeite neemt om te reageren, mijn email staat goed in MijnKPN, dat is altijd zo geweest.  Ik wacht gewoon de volgende brief af, aan mijn kant werkt nu alles, ook de vaste telefoon!

Â