Skip to main content

Krijg niks op mijn nieuwe iPad en mijn oude doet ook niks meer ontvangen. 

Hallo @Walletjes , ik ken de Apple-producten niet, maar wat voor (fout)melding krijg je als je een mailaccount aan wilt maken?

 


Iedere keer geen wachtwoord of geen goede wachtwoord… 


Hallo @Walletjes , kun je via de webmail wel contact maken met je account, dan weet je zeker of het wachtwoord goed of fout is?

 


Ja die gaat goed 


Hallo @Walletjes , dan ligt het aan een instelling op de Ipad. Ik heb geen verstand van Apple producten,  dus ik kan je helaas niet verder helpen.

Misschien even de helpdesk van Apple raadplegen?

Succes. 

 


Dank je wel zover. 


Hoi @Walletjes, welkom bij ons op het forum. Als je de melding krijgt dat het wachtwoord niet juist is kan het zijn dat de gebruikersnaam en/of het wachtwoord niet goed zijn ingevoerd. Bij gebruikersnaam moet het volledige e-mailadres worden gebruikt en het wachtwoord bij wachtwoord. Om zeker te weten dat de gegevens juist zijn kan je inloggen in Webmail. Als het inloggen daar wel lukt zijn de gegevens correct. Als het daar ook niet lukt kan je het wachtwoord van het e-mailadres veranderen: E-mail wachtwoord wijzigen met KPN ID.

Voor de rest van de instellingen kan je de stappen volgen die hier worden genoemd: E-mail - handmatig instellen op een iPad.


Goedemorgen Jasper …

het is inmiddels gelukt.. bedankt