Skip to main content
Beantwoord

Kan geen e-mailadres toevoegen in Mijn KPN

  • 10 September 2024
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

In Mijn KPN probeer ik via Informatie & Instellingen een nieuw nieuw E-Mail adres toe te voegen en als ik dat doe krijg ik de melding “Het opgegeven e-mail adres is niet beschikbaar

Kan helaas ook geen mails meer ontvangen en verzenden😥

Problemen zijn ontstaan op 08/09/2024

 

 

Als je via de webmail of anderszins een nieuw mailaccount aan wilt maken en/of toevoegen als alias, door KPN adres genoemd en je krijgt onderstaande melding:

 “Het opgegeven e-mail adres is niet beschikbaar

Dan is of het adres in gebruik bij iemand anders of het adres wordt nog niet vrijgegeven en kun je vrijgave vragen via 0800 0402, zodat je het weer (opnieuw) kunt gebruiken.

@Bliek58 


@Bliek58 

Het is niet geheel duidelijk wat je nu precies wil. Wil je een emailaccount of een emailalias aanmaken ?

Bel met de KPN klantenservice ( 0800 - 0402 ) om deze situatie uit te leggen en op te lossen.


Ik gisteren al contact gehad met KPN klantenservice en hebben zij een ticket aangemaakt en doorgezet naar 2e lijns support maar tot nu toe geen reactie gehad

Het gaat om het aanmaken van een emailalias


Na wederom contact te hebben opgenomen met de KPN klantenservice bleek het e-mailalias in de reservelijst te staan. Na het verwijderen van het e-mailalias kon ik in Mijn KPN het e-mailalias weer toevoegen👍

@JanD: / @WMG-N Dank voor jullie gouden tip


Reageer