Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik geen e-mail berichten meer versturen naar Hotmail/ Outlook adressen. Heb geprobeerd met twee providers (Safari en Google) en op twee verschillende netwerken.

Dag @Rens Waardenburg Hoe is de situatie nu? Is dit al opgelost of heb je nog hulp nodig? Gaat het hier om specifieke adressen of geldt het voor elk hotmailadres waar je naar toe mailt? 


Dag Bart, allereerst enorm bedankt voor de reactie. De situatie is zeker NIET opgelost. Het geldt nl. voor alle hotmail-adressen. Heb dan ook maar een heel nieuw e-mailadres aangemaakt.

Sinds gisteren ontvang ik op mijn Online-inbox een bericht;

 

Inbox error detected;

Attached Letter for your preview of Closure
 
Username :        r.waardenburg
 
Date of Closure : Saturday, November 6, 2021
 
Domain : online.nl
 
Reference : 361424
 
De afzender is; info@gmemailer.com
 
Helpt dit misschien?
 
Groet, Rens

Begrijp ik het goed dat jij een @online.nl emailadres hebt?


Hallo Bart. Ja, dat heb je goed begrepen. 


Hallo Bart. Ja, dat heb je goed begrepen. 

Ik heet geen Bart hoor. :wink:

Ik ben bang dat je dan bij de klantenservice van online.nl moet zijn.


Beste ..,

 

Dank voor de reactie. Bij Online zeggen ze niets voor me te kunnen betekenen. Maar intussen ontvang ik van hen (of een hacker !!!) de volgende boodschap. Kunt u mij s.v.p. zeggen of ik hier op in zou moeten gaan?

Bij voorbaat dank voor uw service,

 

Rens

------------

 

Beste ONLINE.NL E-mail gebruiker,

 

We hebben iets ongewoons ontdekt over een recente login in dit account op een andere locatie. Om ons te helpen uw e-mailaccount veilig te houden, vragen we om een extra beveiligingsuitdaging en authenticeren we uw account.

 

ONLINE.NL- webbeheerafdeling zal deze week authenticatie en onderhoud van de e-mail uitvoeren op onze nieuwe webmailserver (deze e-mailservice is voor al onze gebruikers). Authenticeer onmiddellijk om opschorting van het e-mailaccount te voorkomen of sluit het.

 

We raden u aan om uw e-mailaccount te verifiëren met onze verificatielink =====>> (https://webmail.online.nl/ )

 

Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord correct in op de verificatielink hierboven en log in

 

Opmerking: als u niet binnen 48 UUR bij ons verifieert, wordt uw account uit onze database verwijderd.

 

ONLINE.NL- Webbeheerder
Online.nl ©️ 1994-2021 Canal+ Luxembourg S. Alle rechten voorbehouden


Dag @Rens Waardenburg Ik sluit me inhoudelijk aan bij Wjb. Ik raad je om dit met de klantenservice van Online te bespreken. 

Even wat extra uitleg, voor de duidelijkheid. Dit is het KPN Forum: het klantenforum van KPN. Het is een ontmoetingsplek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met vragen over KPN-gerelateerde zaken. Zo is Wjb een zeer gewaardeerd forumlid én een klant van ons. Ik ben een moderator: ik werk voor KPN en begeleid de gesprekken op dit forum. Als je er met onze community echt niet uitkomt, kunnen wij moderators uiteraard ook inhoudelijk meedenken. Het moet dan wel over iets gaan dat aan de diensten van KPN raakt: voor vragen over Online (ook over de mail die je kreeg) kan ik als medewerker van KPN helaas niets zeggen. 


Beste…, Dank voor de duidelijke uitleg. Heb overigens alle begrip voor jullie standpunt. Ben echter een leek op dit gebied en desperaat met betrekking tot de situatie. Verwacht van Online, spijtig genoeg, geen duidelijke reactie. Vriendelijke groet, Rens