Skip to main content

Ik ervaar hetzelfde probleem, ik kon tot eind november e-mails ontvangen afkomstig van KPN sinds december krijg ik niks meer binnen terwijl mijn nieuw telefoonnummer activatiecode en voor ander nummer e-sim alles via de mail verstuurd wordt. Ik heb een Hotmail adres wat moet of kan ik doen? Ik heb alles gecheckt maar staat ook niks in ongewenste mail en staat ook niks tussen van KPN wat geblokkeerd is

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @WillemDirk, welkom op ons forum!
Hoe het bij hotmail zit kan ik allemaal niet met je meekijken maar ik kan me twee situaties voorstellen:

  1. Hotmail geeft onze mails niet door of iets, in dit geval kun je het beste even contact opnemen met hotmail of een ander contact e-mailadres instellen (hotmail klantenservice)
  2. Er staat een ander e-mailadres bij ons geregistreerd waardoor de mails dus niet bij jou terecht komen, dit kun je bij ons controleren

In het tweede geval is de snelste optie altijd even  bellen met 0800-0402 maar als het geen haast heeft kan ik ook even meekijken natuurlijk.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?