Skip to main content

Kan geen mails meer verzenden sinds 10 augustus 2022. Instellingen zijn niet gewijzigd.

Zowel imap alsĀ  smtp staan goed in het systeem. Ik gebruik al jaren office 2013.

HalloĀ @JP1969Ā Ā gebruik je misschien AVG Security of Avast? Er worden de laatste dagen meer problemen gemeld met mail versturen.Ā De gemeenschappelijke factor lijkt daar het gebruik van AVG security. Is dat het geval kijk dan of uitschakelen vanĀ uitgaande e-mail (SMTP) scannenĀ voor jou ook de oplossing brengt.

Ga daarvoorĀ naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en dan uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten. Ā 


Hoi Ruud,

Ik gebruik idd Avast en basisversie AVG (vrij voor gebruik). Zou Avast in dit geval de boosdoener zijn?Ā 
groet,JP

Ā 


Ik denk dat die kans groot isĀ @JP1969Ā . Zet de hierboven genoemde optie evenĀ uit en je weet het.


Hoi Ruud,

Bedankt, probleem is opgelost het zat idd in het stuk van ā€œuitgaande mail(smtp) scannenā€ . Heb het uitgezet in Avast enĀ mail versturen werkt weer.

groet,JP


@JP1969Ā Ik zie dat @RBxxĀ je geholpen heeft en ik blij dat de mail weer werkt! Ik wens je een fijne dag en stuur gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!Ā 


JaĀ @Remco_Ā , ik ben er al een paar dagen mee bezig. Dit probleem speelt in meerdere topics.
Reageren wordt voor mij wel steeds makkelijker met copy/pasteĀ šŸ˜‰.


@RBxxĀ Het begon ons ook op te vallen inderdaad en we hebben dit nu als signaal doorgezet. Bedankt voor de assistentie 🙂 .Ā