Skip to main content

ik heb een probleem, ik heb bij kpn een aantal emailadressen, maar op twee emailadressen krijg ik steeds vervelende reklame, dus heb ik die twee emailadressen verwijderd via kpn en nu heb ik twee verkeerde emailadressen verwijderd. Ik heb geprobeerd de twee emailadressen op nieuw toegevoegen maar ik krijg dan de melding  "niet beschikbaar".

Heb contact met de kpn gehad, maar kunnen de verwijderde emailadessen niet zien. Ik zelf ook niet raar genoeg. Kan iemand mij helpen om die twee emailadessen terug te krijgen. Alvast bedankt.

 

 

 

@brunomax :

Wat staat er achter het "@” teken van die emailadressen (=domeinnaam) ? Hoe zijn die 2 emailadressen verdeeld ? Hingen die 2 adressen aan één account of waren die verdeeld over 2 KPN accounts ? Had je 2 of meer KPN accounts (onder 1 KPN abonnement) en heb je misschien één of meer accounts + bijbehorende emailadressen verwijderd ?

Het zou kunnen zijn dat de KPN (Telfort ???) bepaalde domeinen stukje bij beetje wil laten verdwijnen en dus niet toestaat dat je emails met die domeinnamen opnieuw aanmaakt. Maar daar weten de moderators hopelijk meer over.

Last van veel spam ? Probeer dit eens

https://forum.kpn.com/e-mail-10/spam-in-mailbox-433565?postid=1072606#post1072606


Ik vanalles uit geprobeerd. Ik heb via Google ben ik zo bij kpn forum toevallig heeft iemand ook zo probleem, volgens die persoon zijn de emailadressen gereserveerd bij kpn ,dan moet je de kpn bellen dan kunnen ze resetten. 

Ik ga zo kpn bellen..     dankjewel voor je reactie gr roel 


Hallo @brunomax, heb je inmiddels telefonisch contact met KPN gehad en is het opgelost voor je?


Beste Jeroen 

Ik heb telefonisch contact gehad met kpn tech Desk de medewerker zij tegen mij dat ik 2 a 3 maanden moet Wachten en dan proberen de 2 emailadressen op nieuw erop tezetten, ik dacht nouja laat maar ,ik maakt wel een nieuwe met een andere naam.  Gr roel 


Na verwijderen van e-mailadressen blijft er een reservering actief van 3 maanden. Nu is het zo  deze reservering er eerder afgehaald kan worden. . Mocht je dat nog willen, kan dat voor je doen. Maar begrijp dat je een nieuw e-mailadres gaat gebruiken @brunomax 


Beste Jeroen.  Dankjewel voor je bericht. Ik wil heel graag de twee emailadressen graag terug willen hebben, groetjes roel 


Beste Jeroen.  Dankjewel voor je bericht. Ik wil heel graag de twee emailadressen graag terug willen hebben, groetjes roel 

De reservering is er afgehaald. Jij kunt ze weer gaan aanmaken en vervolgens weer gaan gebruiken. Let op: melden dat eerder gestuurde berichten naar het e-mailadres wel weg zijn. Na opnieuw aanmaken begint het e-mailadres weer opnieuw.


Beste Jeroen,   ik heb geprobeerd de twee emailadressen erop (toetevoegen) maar het lukt niet, hij geeft aan  de emailadressen zijn niet beschikbaar.  De twee emailadressen van mij waar het om gaat **** en de andere ***** ik heb niet het hele mailadres op gezet.  Gr roel 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Goedemorgen @brunomax, er bleek iets mis te zijn gegaan. Ik heb nu alsnog beide reserveringen voor je eraf gehaald. Je kunt beide nu echt weer opnieuw aanmaken.


beste Jeroen. Sorry Het gaat nog steeds niet om de emailadressen aan temaken, hij geeft aan   de 2 emailadressen zijn niet beschikbaar en daarom kan ik ze niet erop zetten. Ik wacht wel twee maanden.   Een fijn weekend gewenst. 

Gr roel Jansen