Skip to main content

wederom kan ik geen mail ontvangen , wanneer  komt er een oplossing??????

Hallo @brouwnie 

Heb je wat meer informatie voor ons, dan kunnen we met je meedenken. Heeft het wel gewerkt, is er iets veranderd, wat voor systeem/phone, welk mailprogramma, etc.

Kijk ook eens op deze KPN pagina: E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen


Ik heb niets verandert . Sommige mails verstuurd van een iPhone komen wel binnen maar van een com niet. Het heeft tot gisterochtend altijd uitstekend gewerkt . Maar ik begreep dat meer mensen zijn met dit probleem?


Er waren gisteren wat problemen met de mail (zie dit topic) maar die zijn vanochtend als opgelost gemeld. Heb je al via  KPN Webmail gekeken? Controleer toch ook even de email instellingen via de link hierboven in mijn eerste reactie. Welk mail programma gebruik je?


Beste @brouwnie, wat jammer om te lezen dat je tegen deze problemen aan loopt/liep! Er waren de 24e inderdaad wat problemen. Kan je laten weten of het bij jou nu ook opgelost is? Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 


Nog steeds komt er geen mail binnen van bv xxx foutmelding:550 5.0.0. 

Soms wel en soms niet. 

En misschien van meer mesen wat ik niet weet.

Hoop dat jullie kunnen  helpen. 

Groet

 

Admin: e-mailadres verwijderd en opgeslagen in je profiel


Hallo @brouwnie 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected is het spamfilter van KPN dat ingrijpt. De mail wordt bestempeld als SPAM, het bericht wordt geweigerd en de verzender krijgt een zgn. “bounce” bericht terug.

KPN Abuse beheert het spamfilter, stuur ze een bericht via abuse@kpn.com en ze pakken het op.


Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Heb je de collega's van Abuse gemaild? Hopelijk heb je dan snel meer duidelijkheid.