Skip to main content

3 dagen geleden wilde mijn redelijk nieuwe laptop niet opstarten, accu was wel vol. Uiteindelijk de accu gereset en sindsdien kan ik geen mail meer ontvangen maar wel versturen. Niet alleen van mijn hetnet email maar ook mijn info mail van mijn website. Op mijn tablet kan ik de kpnwebmail nog wel gebruiken en komt ook de mail van mijn website binnen. Ik gebruik Thunderbird.

Hoi @JenL, welkom op het forum. Oei, vervelend om te horen! Heb je al eens geprobeerd om het mail adres helemaal te verwijderen en opnieuw toe te voegen (dit alleen doen als het een IMAP account is, bij een POP account raak je mails kwijt)? En is de info mail van je website ook een KPN mail adres?


Beste Sebastiaan, 

Bedankt voor het meedenken. Ik heb inderdaad al een keer geprobeerd het mailadres opnieuw toe te voegen maar dat hielp helaas niet. Mijn info mailadres loopt niet via KPN en ook bij dat bedrijf had ik mijn probleem neergelegd. Ik ben dagelijks op internet wezen zoeken ook en ben er uiteindelijk uitgekomen. Ik denk dat bij Thunderbird een bepaalde update (78) is geweest en dat gaf blijkbaar een probleem met mijn beveiligingsprogramma van Eset. En dat heb ik zowaar op kunnen lossen. Trots dus! en heel veel mail in een keer binnen.

Met vriendelijke groet,

Loes

 


@JenL Fijn om te horen dat het opgelost is!