Skip to main content
Beantwoord

Kan geen mail ontvangen van bekende

• January 28, 2021
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Een bekend contact kan mij plotseling geen mail meer sturen. Hij krijgt de melding dat dat is om veiligheidsredenen aan mijn kant met statusmelding 5.7.1. Hoe los ik dat op?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_2020

Hallo   @hmjslot ,

Het berichtenverkeer tussen mailservers is beveiligd via TLS/SSL. Wanneer een bericht de (oude) manier binnenkomt  geeft de server een relay 5.7.1. melding.

Oplossing hiervoor is het berichtenverkeer op een beveiligde (TLS/SSL) manier te laten plaats vinden.

Afhankelijk van het mailprogramma kiezen voor een beveiligde verbinding via (TLS/SSL) , dat is het eenvoudigste via volgende link:  Link

Groet Bart

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 1, 2021

Hallo   @hmjslot ,

Het berichtenverkeer tussen mailservers is beveiligd via TLS/SSL. Wanneer een bericht de (oude) manier binnenkomt  geeft de server een relay 5.7.1. melding.

Oplossing hiervoor is het berichtenverkeer op een beveiligde (TLS/SSL) manier te laten plaats vinden.

Afhankelijk van het mailprogramma kiezen voor een beveiligde verbinding via (TLS/SSL) , dat is het eenvoudigste via volgende link:  Link

Groet Bart