Skip to main content

Sinds gisteren geen enkele mail eruit naar diverse mailadressen. Ineens gisterenmiddag

lukt het wel ( na ingelogd te hebben op mij KPN met foutief wachtwoord , hersteld en toen

ging het wel ) maar vandaag weer niet. Wel inkomende mails

Poorten in outlook staan goed conform kpn website dus ?????

graag bericht

bij voorbaat dank

 

Oomen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Bert Oomen :

Waar eindigt jouw emailadres op (na het “@” teken) ?

Helpt dit verhaal jouw verder ?

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112?postid=743303#post743303


Ik denk dat er een storing bij KPN is.

Zie o.a. hier. 

 

P.S. mijn mail adressen eindigen allen op @kpnmail.nl 

Mijn gmail doet het wel. 


@Bert Oomen Zelfde probleem hier. Kon ineens ook niet meer in Webmail met mn correcte wachtwoord. Dat gewijzigd, maar probleem blijft. Elke keer de melding dat de combinatie account/wachtwoord niet correct is. 

En ik zoek me een pukkel om een telefoonnummer helpdesk te vinden. :-(

 


Hoi Pierre

Bel 0800/0402 , je krijgt dan wel een link op je mobiel maar na 2/3 * bellen herkent men je nummer

en wordt je doorgezet naar een medewerker.  Bij mij gisteren gebeurd, PC overgenomen , alle instellingen zijn goed maar toch niets eruit. Webmail werkt wel bij mij  ????.

Ik ga Microsoft maar eens bellen


Bij mij werkt de mail weer, alleen ik doe het met Outlook.

Ik verwacht dat Webmail ook weer werkt. 


Hoi Willy,

Het vreemde bij mij was dat het zaterdag begon. Ik logde in op mijn KPN in de hoop daar iets te vinden

maar kreeg foutmelding over wachtwoord, aangepast en kon erin. Vond niets dus weer terug naar email

en ineens werkte het weer ????? De vlgde ochtend helaas niet meer. KPN medewerker vertelde mij

gisteren dat mij  KPN niets met email te maken had maar wel vreemd dat de email het wel deed na aanpassing van het wachtwoord wat dus lijkt op jouw eerder bericht

 


beste ..

uitgaande mail werkt weer. Hoe ??? ik was bij de accountinstellingen en verifieerde die en

kreeg steeds de melding dat de accountinstellingen niet overeenkwamen . Weer ingesteld en ineens ging mijn computer uit en startte weer op en zat er een mail van microsoft in de mail box dat het een automatisch bericht was na testen van de instellingen. 

 

 


Reageer