Skip to main content

Ik kan opeens geen mails meer versturen.

Deze blijven staan als concept. 

Via webmail lukt het wel.

Ik heb @concepts.nl emailadres

Dit werd een @telfort.nl gebruikersnaam.

Maar moet nu  met kpnmail 'versturen en ontvangen' instellingen zijn.

meerdere keren op outlook verwijderd en weer proberen in te stellen. Veel opties geprobeerd. Lukt op verschillende manieren wel, maar mail versturen blijft het niet doen. Wat zijn de juiste instellingen????

@Govert99 :

Hoeveel tekens heeft jouw wachtwoord ? Want de KPN eisen voor het wachtwoord is “minstens 10 tekens” terwijl Telfort al met “minstens 8 tekens” tevreden was.


Deze had ik idd al veranderd naar 10 tekens.

Dit is het helaas niet


@kpn wat nu?


@Govert99 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om mails te versturen! Ik begrijp dat dit wel lukt via de webmail. 

Het probleem zou dan in de instellingen van het mailprogramma moeten zitten. Wellicht dat het lukt om er via onze mailinstellingen pagina op de website uit te komen? 

 


Vele malen geprobeerd. In oktober toen er dingen veranderden met wachtwoord en telfort naar kpn dacht ik dat het gelukt was, maar sindsdien niks verzonden. Ik heb nog oud mailadres van @concepts.nl. deze veranderde door overname naar telfort instellingen en nu weer in kpnmail instellingen. Maar de smtp.kpnmail.nl werkt dus niet met mijn oude @concepts mailadres


@Govert99 Krijg je ook een melding waarom de e-mails in concepten blijven staan?


Tis een outlookapp dingetje. Werkt na zoveelste keer wel. Met handmatige configuratie en dan zonder poortnummers.

Opgelost