Skip to main content

Hallo, Ik kan sinds 15 december2020 geen mails meer ontvangen maar wel versturen.

Het is een raadsel dat het abrupt is ontstaan, er heeft geen wijzigingen plaats gevonden in de instellingen.

Ik heb alles geprobeerd met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord, tevergeefs.

Wat moet ik doen?

Gr

Richy

@RichtFlo5613 :

Geef eens wat meer details. Welk emailprogramma gebruik je, gebruik je een smartphone of bijv. een laptop ? Heb je misschien recentellijk een update gekregen van jouw emailprogramma ? Kom je met jouw gebruikersnaam + wachtwoord wel binnen bij de KPN webmail ? Zo ja, dan zit het probleem waarschijnlijk in jouw emailprogramma.


Hoi, Het probleem waar het zich bevindt is op mijn PC. Ik werk met een Apple configuratie en mijn email programma is Thunderbird.

Ik heb geen up date ontvangen, het heeft altijd goed gedaan en van het ene moment kan ik niets meer ontvangen.

Heb de serverinstellingen gecontroleerd en niets kunnen ontdekken wat gewijzigd is.

Op de KPn webmail kan ik met dat mailadres niet inloggen omdat het mailadres niet beschikbaar(?) is of niet bekend.

 

 


Dag @RichtFlo5613, fijn dat je de vragen van Willy22 hebt willen beantwoorden. Daarmee kan ik je gelijk verder helpen. Het is natuurlijk wel erg vreemd dat je niet meer kunt inloggen op jouw webmail. Ik vermoed dat het probleem daar dan zit, dus dat wil ik graag verder uitzoeken. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en het e-mailadres in kwestie? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.