Skip to main content

L.S,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem als voorgenoemde tante, ik kan sinds 1,5 week geen mail ophalen of verzenden.

Een klein verschil is dat ik een @kpnplanet.nl account heb. Bij het onderdeel 'Server uitgaande mail' staat bij account: "Kpnplanet (offline)". 

Ook na 100 keer alles opnieuw invoeren geen succes. Erg frustrerend.

Rob

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Ampere Voltage , en als je smtp.kpnmail.nl gebruikt?


Hoi @Ampere Voltage, om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt.

Ik lees dat je al even geen mail kunt versturen of ontvangen. Heb je de tip van @JanD hierboven intussen al geprobeerd? En ik ben ook benieuwd of je kan inloggen op Webmail. Als dat lukt, weet je zeker dat je inloggegevens goed zijn. Laat maar weten of je er uit gekomen bent, o als je nog vragen hebt.


Beste Jan D en Alexandra,

Ik kon geen mail meer ontvangen en verzenden, ook geen webmail. Heb uiteindelijk de KPN gebeld. Hoorde dat de KPN waarschijnlijk om veiligheidsredenen de account geblokkeerd had. (welke dat waren is mij nog niet duidelijk, ik had in ieder geval een erg sterk wachtwoord en gebruik dat alleen voor de mail)  Ik hoop dat KPN een volgende keer een bericht stuurt als ze de mail blokkeren. Met hulp van de KPN-medewerker is de mail nu toch weer in de lucht. 

In ieder geval bedankt voor jullie hulp.