Skip to main content
Beantwoord

Kan geen mails meer versturen

• September 9, 2026
  • 7 reacties
  • 60 keer bekeken

Dit is een bericht van het mail systeem van KPN.Uw bericht kan niet worden afgeleverd omdat het bericht door het KPN-spamfilter als virus, spam, phishing wordt gezien of is geblokkeerd.Voor vragen kunt u contact opnemen met abuse@kpn.com This is the mail system at KPN.I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered because it contains virus, spam, phishing or is blocked.For questions please contact abuse@kpn.com

Beste antwoord door v70t5

OK volgende 
Vanaf webmail verstuur komt niet aan
VPN uitgeschakeld , komt wel aan…..
Dus schijnbaar zit de VPN dwars …
Ik heb VPN omdat ik veel in Frankrijk zit en alleen I-TV kan kijken met VPN…

7 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 9, 2026

En ​@v70t5 heb je contact opgenomen met het abuse-team?

Kun je wel mail versturen via de KPN Webmail?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2026

Krijg net bericht van KPN, volgens de KPN ligt ( NORD-VPN) dwars, en ik ben een telfort gebruiker, dus als ik mijn telfort mailadres gebruik, krijg ik deze melding, vanaf mijn KPN webmail wordt het automatisch een ander mailafzender….maar daarvan heb ik verstuurd, maar is nog niet aangekomen op mijn CS mailadres ( ja compuserve ..)

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • September 9, 2026

OK volgende 
Vanaf webmail verstuur komt niet aan
VPN uitgeschakeld , komt wel aan…..
Dus schijnbaar zit de VPN dwars …
Ik heb VPN omdat ik veel in Frankrijk zit en alleen I-TV kan kijken met VPN…

JanD
Wijsgeer
  • September 9, 2026

Beste ​@v70t5 het is een bekend feit dat mail afhandelen via een VPN niet werkt i.v.m. veiligheidsprotocollend die dan buiten de provider omgaan.

VPN gewoon blijven gebruiken, maar niet en nooit voor mailverkeer, dat is vragen om problemen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2026

Beste ​@v70t5 het is een bekend feit dat mail afhandelen via een VPN niet werkt i.v.m. veiligheidsprotocollend die dan buiten de provider omgaan.

VPN gewoon blijven gebruiken, maar niet en nooit voor mailverkeer, dat is vragen om problemen.

Nou met gmail en cumpuserve heb ik er geen last van…..

JanD
Wijsgeer
  • September 9, 2026

Nou met gmail en cumpuserve heb ik er geen last van…..

Dat is dan een uitzondering op de regel.

KPN heeft een streng mail beleid om de integriteit van het netwerk te kunnen waarborgen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 11, 2026

Hi ​@v70t5, fijn dat je al reacties hebt gehad en dat de oplossing is gevonden!
De e-mail werkt inderdaad niet altijd goed samen met een VPN, dus als je met je e-mail bezig gaat kun je deze altijd tijdelijk even uitschakelen en weer inschakelen voor de zaken waar je de VPN wel voor nodig hebt. 🙂

Heel veel plezier in Frankrijk en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst ergens vragen over hebt!