Skip to main content

Sinds update van modem op 23 oktober 2024 kan ik geen email meer versturen, wel ontvangen. Ik heb em cliënt als email programma. Bij logging staat fout code 11001.

@Caty64 

Heb je wel de “verificatie/authnticatie” opties aangevinkt en ingevuld (voor elk account in jouw emailprogramma) ? Dat moet sinds kort bij de KPN als je email wil versturen. (denk: extra veiligheid).

Dank voor deze tip! Dat heb ik nu aangevinkt en ingevuld en ik kan weer mails versturen.

@Caty64 

Deze verplichting wordt voor alle KPN klanten stukje bij beetje uitgerold. Heb je hierover geen email van de KPN ontvangen ?

@Alexandra van KPN 

Ook in deze situatie moeten de klanten van de KPN een waarschuwingsemail ontvangen. Scheelt weer een heleboel drukte voo de KPN Klantenservice.

nee, ik heb mijn mails van de afgelopen maanden gecheckt maar ik geen email terugvinden die hierover gaat.

@Caty64

Deze verplichting wordt voor alle KPN klanten stukje bij beetje uitgerold. Heb je hierover geen email van de KPN ontvangen ?

Jij wel dan? Wanneer? Kun je daar een schermafdruk van plaatsen?

Reactie verwijderd.

@Caty64

@Marlon92

Er zijn meerdere klachten geweest over dit onderwerp en dus heb ik in het verleden de KPN de suggestie gedaan om de KPN klanten die hierdoor geraakt werden van te voren een email te sturen. Ik dacht dat de KPN dit allang zou doen.

Ik denk dat de KPN in deze situatie (update van het modem) ook de mensen een email met een waarschuwing moet sturen.

Maar ik weet echt niet of de KPN mijn suggesties heeft opgevolgd of gaat opvolgen. Vandaar mijn oproep richting @Alexandra van KPN 

Ik persoonlijk heb hierover (nog ???) geen email gehad maar mijn situatie is nog weer anders waardoor ik altijd deze opties heb moeten gebruiken.

Laat ik een hint geven. Als je via het netwerk van provider A contact wil leggen met de emailservers van provider B dan moest je in het verleden altijd al deze opties gebruiken. Dit geldt zowel als je in het buitenland bent en als je hier in Nederland bent.

Dank voor het seintje @WMG-N. Mocht ik hier iets nieuws over horen, dan deel ik het.

Intussen is en blijft het advies, volg de instructies in ons e-mail stappenplan op de website, daar staan de juiste instellingen. Daar staat bij dat je het aan moet zetten, dan werkt het altijd.

Reageer