Skip to main content

Ik kan zowel op mijn mobiel als mijn laptop geen mail meer verzenden ( wel ontvangen) sinds ik in het buitenland ben. Voorheen deed alles het prima. De goede mailserver staat ingevuld. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Lianmares 

Voor de uitgaande server zijn dit de juiste instellingen:

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Via deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm vind je de verdere details, met ook aanwijzingen per mailprogramma en toestelhulp voor mobieltjes.


Hi @Lianmares, welkom op ons forum. Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om vanuit het buitenland mails te versturen via jouw mobiel en/of laptop. Heeft de tip van Ruud geholpen om het probleem te verhelpen? Mocht je nog tegen problemen aanlopen, kun je me dan vertellen of/welke foutmelding je krijgt als je mails probeert te versturen? Lukt het overigens wel om de mails te versturen via de Webmail? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer